فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: معلمان مجاهدین سنگر نبرد با جهل ونادانی هستند.
کد خبر: ۷۴۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 07 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ رضا خورانی در مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام آموزگار که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار وجمعی از مسئولین ادرات شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بزرگداشت و تجيل از معلم به معني پاسداشت عشق و ايثار است.

وی افزود : شهيد مطهري در روشنگري اقشار به ويژه قشر فرهنگي جامعه قدم‌هاي اساسي برداشت و آثار تلاش اين معلم ارزشمند در احياي فکر ديني اصيل و بي پيرايه و منطبق با نياز روز جامعه بسيار مؤثر بوده است.

اين مقام انتظامي تصریح کرد: کساني که در حوزه هاي مختلف کشور خدمت مي کنند،همان دانش آموزان ديروز هستند که از خوشه هاي علم معلمان بهره مند شده و ثمره تلاش معلمان دلسوز هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان سیروان با بيان اينكه معلمان در فراهم کردن بستر اجتماعی مناسب و عاری ازهر نوع آسیب كه لازمه پیشرفت و پویایی جامعه است، نقش برجسته و بي بديلي دارند، اظهار داشت: معلمان چراغ هدايت و راهنماي آگاه فرزندان اين مرزو بوم در راه رسيدن به كمال و سعادت هستند.

گفتنی است در پایان سرهنگ خورانی لوح تقدیری بمناسبت هفته معلم به مدیریت آموزش وپرورش اهداء کرد و از 4 نفر از معلمان شهرستان به هویت آقای علی نامداری آقای یوسف مرادحاصلی،آقای قاسم نوری و سرکار خانم فهیمه پورشمس به عنوان معلمان برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار