فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: پلیس با مظاهر علنی روزه خواری در این ماه مبارک برابر قانون برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 07 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان از عزیزترین ماه‌ها در پیشگاه خداوند بوده که در این ماه روح و جسم انسان به معبود خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی تمام افراد و اقشار جامعه واحب است و همه باید در این ماه، مواردی را که باعث حرمت شکنی در این ماه می‌شود را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از جنبه اخلاقی و شرعی روزه نگرفتن در ماه مبارک رمضان یک گناه کبیره است، اما خوردن و آشامیدن بی ضرورت در ملأ عام بی احترامی و حرمت شکنی این ماه عزیز بوده و گناهی فراتر از یک روزه خواری ساده است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با کسانی که اقدام به روزه خواری در انظار عمومی کنند و حرمت جامعه دینی را حفظ نکنند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

وی گفت: واحدهایی که قصد عرضه مواد غذایی در طول روز را دارند باید از پلیس اماکن مجوز دریافت و الزاماتی که به آنها ابلاغ می‌شود را رعایت کنند.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه تمهیدات لازم امنیتی و ترافیکی جهت بهره برداری روزه داران عزیز در سطح استان اندیشیده شده است، تاکید کرد: رمضان ماه برکت، نعمت و استغفار است و روزه گرفتن یک امر شخصی بوده اما با روزه خوارانی که در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می‌کنند به صورت قانونی و جدی برخورد خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار