معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از اعزام ۱۳۰ مبلغ به ایلام طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه های قرآنی در ۵۰ مسجد استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۴۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 07 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حشمت الله رستمی ظهار داشت: رمضان ماه عبودیت و بندگی است، ماهی که بندگان خداوند عاشقانه سر بر آستان عبودیت فرود می‌آورند تا با سربلندی بر قله رفیع بندگی معشوق بایستند.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این ماه برنامه‌هایی را برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم معنوی ماه مبارک رمضان دارد.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی استان از ماه‌های گذشته با فراخوان به همه نیروهای فرهنگی، برنامه‌های مختلفی را طراحی کرده است.

رستمی اظهار داشت: از مهمترین این برنامه اعزام ۱۳۰ نفر مبلغ از حوزه علمیه قم به استان ایلام بوده که از دو روز گذشته انجام شده و در حال اعزام بین روستاهای استان هستند.

وی ادامه داد: ۲۲۰ مبلغ بومی استان نیز طی این ایام در مناطق مختلف فعالیت می‌کنند، ۱۲۰ مبلغه از بانوان نیز مسئول کارهای تبلیغی خواهند بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان داشت: در ماه مبارک رمضان جلسات مناجات خوانی و ادعیه خوانی نیز در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین برنامه ریزی بسیار خوبی برای شب‌های لیالی قدر صورت گرفته است، تصریح کرد: برنامهریزی شده در همه مساجد مراسم احیا برگزار شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار