کد خبر: ۷۴۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 07 May 2019

فرهاد مجیدی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل الدحیل و حذف از دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید از هواداران عذرخواهی کنم، چون بازی خوبی انجام ندادیم. انتظار داشتم بازی بهتری انجام دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال افزود: می‌دانستیم الدحیل در نیمه اول بسته بازی می‌کند. بازی سختی بود و توانستیم به گل برسیم، اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم. بازیکنانی که تعویض کردیم هم نتوانستند کاری که نیاز داشتیم را انجام دهند. ما و الدحیل هر دو شانس داشتیم تا پیروز شویم. یعنی هر دو تیم شانس‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند، اما من از نتیجه اصلاً راضی نیستم. معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم در دیدارهای آینده، بهتر از این بازی کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا حضور فرشاد ماجدی به دلیل میرشاد ماجدی است و سؤال دیگری مبنی بر اشتباهات دفاع استقلال، اظهار داشت: حضور فرشاد ماجدی ربطی به برادرش ندارد. من میرشاد را 10 سال است که ندیدم و با او صحبتی هم نداشتم. فرشاد از دوستان قدیمی من است که از او خواستم کنار ما باشد تا به تیم کمک کند و از او تشکر می‌کنم. در مورد سیستم تیم‌مان هم باید بگویم ابتدا با سیستم 1-3-2-4 بازی کردیم. می‌دانستیم آنها از پشت مدافعان ما استفاده می‌کنند. این موضوع را در طول هفته تمرین کرده بودیم و به بازیکنان گوشزد کردم، اما نتوانستیم در بازی این کار را به خوبی انجام دهیم. به همین دلیل به سیستم 2-4-4 لوزی برگشتیم و با همین سیستم به گل هم رسیدیم، اما متأسفانه نتوانستیم این گل را حفظ کنیم.

مجیدی:کم آوردیم،استقلال جای بعضی ها نیست

مجیدی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان استقلال در بازی‌های اخیر این تیم بی‌انگیزه هستند و این مسئله در بازی آنها نمایان است، گفت: من اسم آن را بی‌انگیزگی نمی‌گذارم. مطمئن بودم بازیکنان ما توان خود را می‌گذارند و اگر بخواهم بهتر در مورد این مسئله صحبت کنم، موضوعی است که از زمان ورودم به تیم روی آن بحث داشتم و چند بار هم با شفر در این خصوص صحبت کردم. تیم ما مشکل بدنی دارد و حالا نمی‌دانم این مسئله به بدنسازی اول فصل باز می‌گردد یا هر چیزی که هست، اما بی‌انگیزگی را قبول ندارم. بازیکنان ما با تمام توان خود بازی کردند و حتی برخی بازیکنان ما مثل وریا غفوری با وجود مصدومیت در ترکیب قرار گرفتند. با تمام وجود هم بازی کردند و باید از آنها تشکر کنم.

وی درباره علت تغییر سیستم استقلال در این بازی گفت: تغییر سیستم را به دلیل داشته‌هایی که داریم، انجام دادیم و سیستم جدیدی انتخاب کردیم. زکی‌پور و دانشگر را نداشتیم و سیستم تیم با توجه به داشته‌های‌مان تغییر کرد. سرمربی استقلال در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه فشار مسابقات داخلی نقدی است که بسیاری به آن اشاره دارند و به نوعی سعید فتاحی را عامل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند، گفت: اجازه بدهید من در حیطه خودم صحبت کنم. من مسئول فنی تیم هستم و باید در این خصوص صحبت کنم، اما مسابقات در همه جای دنیا به همین شکل است که هر سه چهار روز یک بازی انجام می‌شود.

مجیدی گفت: فقط می‌خواستم به یک مسئله مهمی اشاره کنم. ابتدا باید از هواداران استقلال ممنون باشم که ما را حمایت کردند و اینکه من چهار پنج سال در باشگاه استقلال نبودم. نمی‌دانم در این چند سال چه بر سر باشگاه استقلال آمده که هر بازیکنی به خودش جرأت می‌دهد هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد. تا به حال در استقلال ندیده بودم که بازیکنی جرأت کند بعد از اعلام اسامی بازیکنان در جلسه فنی، بگوید من نمی‌خواهم بازی کنم.

وی افزود: یک بار هم در طول دوران حضورم این را ندیده بودم، در حالی که بازیکنان بزرگ‌تری در استقلال بودند. این را باید بگویم تا زمانی که من باشم طارق همام جایی در استقلال ندارد. این بازیکن چگونه به خودش جرأت می‌دهد در جلسه فنی وقتی ترکیب اعلام می‌شود و در ترکیب اصلی نیست، بگوید به خانه می‌روم؟ چنین چیزی را تا به حال ندیده بودم. در طول دوران حضورم در استقلال یک بار به خودم اجازه نداده بودم به مربی‌ام چنین چیزی بگویم. پیراهن استقلال به تن برخی‌ها خیلی گشاد است. استقلال جای هرکسی نیست، بازیکنان خارجی که جای خود را دارند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار