فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 06 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نور علی یاری  با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان دهلران موفق شدند در راستای مبارزه با کالای قاچاق روز گذشته 3 محموله کالای قاچاق گندم ،مرغ زنده و تلویزیون را کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی دهلران در یک عملیات موفق شدند ۱۱ تن گندم، 2 هزار قطعه مرغ زنده و ۱۰ دستگاه تلویزیون قاچاق را از سودجویان کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا 4 نفر دستگیر شدند ،تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این زمینه 2 دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و متهمان برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه این انتظامی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و دستورات فرمانده ناجا با تمام توان با پدیده شوم قاچاق برخورد خواهد کرد: از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 عامل توهین به کارکنان پلیس راه ایلام در اینستاگرام دستگیر شد

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی که در بستر پیام رسان اینستاگرام به کارکنان پلیس راه ایلام توهین کرده بود خبر داد.

سرهنگ" فرزاد یاسمی" در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: شخصی که به دلیل عدم نصب پلاک خودرو از سوی عوامل پلیس راه استان ایلام، خودرو وی متوقف و اعمال قانون شد ، در فضای مجازی اقدام به توهین کرده بود که با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: طی تماس های مردمی و رصد فضای مجازی پلیس، مشخص شد که این متهم پس از اعمال قانون توسط پلیس، اقدام به اهانت در قالب الفاظ زشت و رکیک به کارکنان پلیس راه استان ایلام در بستر اینستاگرام کرده و آن را به اشتراک گذاشته است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: پس از اقدامات فنی ، با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان مهران ، این متهم در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

سرهنگ یاسمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آنجا نیز روانه زندان شد، گفت: هرگونه توهین به کارکنان دولت در حین انجام وظیفه و یا به سبب آن برابر ماده 609 قانون مجازات اسلامی(بخش تعزیرات) جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار