مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز ایلام؛
مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز ایلام گفت:چهارمین نشست هم اندیشی منابع انسانی شرکت‌های پالایش گاز کشور با حضور مسئولین امور هماهنگی و نظارت بر تولید،طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی گاز و مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت های پالایش گاز کشور به میزبانی پالایش گاز ایلام در ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 05 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سید سعید موسوی به افزایش سطح تعاملات در این گردهمایی ها و توسعه کانال های ارتباطی بین شرکت هااشاره کرد و افزود: هدف اصلی این نشست که با محوریت برنامه ریزی نیروی انسانی برگزار شد،تبیین اهداف و برنامه های کلان حوزه برنامه ریزی نیروی انسانی،دستیابی به استراتژی های این حوزه و همسویی استراتژی های منابع انسانی با استراتژی های کلان شرکت ملی گاز و بهره گیری از مدل های تعالی منابع انسانی بوده است.

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: انسجام، یکپارچگی و وحدت رویه در مدیریت فرآیندهای منابع انسانی و ارائه راهکارهای نوین در استفاده بهینه از سرمایه های انسانی و همچنین به اشتراک گذاری تجارب موفق، از دیگر اهداف این سلسله نشست ها برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد با کارشناسی های دقیق تر و برنامه ریزی های علمی بتوان گام‌های مهمی در حوزه برنامه ریزی نیروی انسانی برداشته و مدیریت منابع انسانی را به جایگاه واقعی آن نزدیکتر نمود.

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: همچنین در این نشست با توجه به اهمیت استعدادیابی و جانشین پروری به عنوان یکی از مهم‌ترین فرآیندهای منابع انسانی، با دعوت دکتر بهزاد ابوالعلایی از اساتید برجسته کشور در حوزه مدیریت منابع انسانی،کشف، پرورش و مدیریت استعداد و مراحل اجرایی جانشین پروری بر پایه روش های نوین علمی به صورت کارگاهی برگزار و مورد استقبال قرار شرکت کنندگان قرار گرفت.

موسوی در پایان استفاده از روش های نوین مدیریت و حرکت در مسیر علمی را از الزامات مدیریت منابع انسانی برشمرد و تصریح کرد: پیاده سازی مدل 34 هزار منابع انسانی، اولویت اصلی این شرکت در حوزه منابع انسانی می باشد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جعبه سیاه
|
United States
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
آیا در این جلسه در مورد استخدام فامیلی منابع انسانی هم صحبت شد؟
فی امان الله!
یا یحیی و یا عبدالله و یا علی و یا مهدی و یا احمد و یا جمیع الاقربا ..‌‌.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
مدیر منابع انسانی شرکت پالایش گاز ایلام (آقای موسوی) خود منشا باند بازی و رابطه بازی است. کدام شایسته سالاری و کدام جانشین پروری؟؟؟ هر انسان با وجدانی به پالایشگاه گاز ایلام مراجعه نماید شاهد حذف نیروهای کارآمد از سوی این مدیر منابع انسانی خواهد بود!!! میشود این مدیر بفرمایند چگونه است که همه ی برادران ایشان در پالایشگاه مشغول به کار شده اند؟ ایشان بهتر است به جای برگزاری نشست و ارائه مدل های جهانی، از باند بازی فاصله بگیرند. باند جنوب استان و تقسیم تمامی سمت ها به آنان را چه کسی پاسخگوست؟؟؟ آیا وضعیت بغرنج پالایشگاه در حوزه های مختلف تولید و... ناشی از همین تفکرات نیست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار