رئیس پلیس راه استان:
رئیس پلیس راه استان از اعمال قانون ۱۰۰ دستگاه خودروی متخلف دارای چراغ زنون در سال جاری خبر داد و گفت: تشدید برخورد با این خودروها که از مطالبات مردمی است به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 29 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده با اشاره به  تشدید برخورد با خودروهای دارای چراغ زنون و غیراستاندارد در ایلام اظهار داشت:با توجه به درخواست های متعدد رانندگان مبنی بر برخورد با خودروهایی که از چراغ زنون در سطح جاده ها استفاده می کنند و  باعث کوری لحظه ای رانندگان و وقوع برخی از تصادفات می شوند.

رئیس پلیس راه استان گفت: پلیس راه انتظامی استان ایلام در راستای اجرای مطالبات مردمی نسبت به اجرای طرح ضربتی برخورد با تخلف این دسته از خودروها اقدام و تعداد 100 دستگاه وسیله نقلیه با چراغ زنون را در سال جاری اعمال قانون کرده است.

وی افزود: رانندگانی که در حین رانندگی از چراغ زنون و یا غیرمتعارف استفاده کنند برابر قانون مبلغ 50 هزارتومان جریمه و از ادامه حرکت آنها جلوگیری بعمل می آید.

 همتی زاده در پایان گفت: مراکزمعاینه فنی نیز برای این دسته از خودروها تا زمان تعویض چراغ های غیراستاندارد برگ معاینه فنی صادر نخواهند کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار