‍ ‍ استاندارایلام:
استاندار ایلام گفت: اتحادیه مرغداران ایلام با وجود توافقات و حمایت ها به تعهد خود عمل نکردند و همین مساله موجب بروز مشکل در بازار مرغ استان شد.
کد خبر: ۷۳۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 28 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: قرار شد که کشتارگاه به اتحادیه مرغداران واگذار، نهادهای یارانه ای تامین و یک میلیارد تومان قرض الحسنه از محل صندوق به آنان پرداخت شود که بر اساس توافق مرغ استان را با قیمت مصوب تامین و در اختیار مردم قرار دهند اما متاسفانه علی رغم همه حمایت ها، اتحادیه مرغداران به قول خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: آقای دادستان مدعی العموم و پیگیر حق مردم هستند و اگر جایی تخلف باشد رسیدگی می کنند.

وی افزود: باید مدیران در تصمیم گیری مواظب باشند و اجازه سوء استفاده به کسی ندهند و من از مدیری که ضعیف باشد حمایت نمی کنم و از دادستان می خواهم که حرمت مدیران شکسته نشود البته به شرط آنکه مدیران حریم خود را حفظ کنند و به وظایف خود به دقت عمل کنند.

سلیمانی دشتکی با ذکر این مهم که از مدیران تا مادامی که تخلفی نداشته باشند حمایت می کنیم اضافه کرد: کسی که مسئولیت می پذیرد باید پای کار باشد و البته ما از مدیری که ضعیف باشد حمایت نمی کنیم.

وی ادامه داد: مسئولیت قانون اجازه می دهد که کشتارگاه از اتحادیه مرغداران سلب و به افرادی که اهلیت دارند واگذار شود.

وی همچنین در خصوص تامین گوشت مرغ ایلام نیز گفت: دستگاه های مربوطه موظف هستند تا تعیین تکلیف وضعیت کشتارگاه از استانهای همجوار گوشت مورد نیاز را تامین کنند.

وی همچنین از نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواست که از خروج مرغ استان به خارج از استان جلوگیری شود.

استاندار ایلام گفت: انتظار من از مدیران این است که بحث نظارت و حضور در صحنه را انجام دهند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

گفتنی است که در این نشست مصوب شد که کمیته ای متشکل از تعزیرات، صنعت، معدن، جهادکشاورزی، دامپزشکی و نیروی انتظامی تشکیل و پیگیر شوند اگر مرغداری مرغ برای عرضه به بازار دارد و ممانعت می کند به عنوان محکتر تحویل تعزیرات شود.

همچنین این کمیته ظرف مدت سه روز نحوه واگذاری کشتارگاه ایلام و فعال شدن آن را پیگیری و نتیجه را اعلام کند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
.... کسی که مسئولیت می پذیرد باید پای کار باشد و البته ما از مدیری که ضعیف باشد حمایت نمی کنیم......تورو به شرفت ، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری چه نقطه قوتی دارن که در پست خود ابقا شدن ؟
ایلام
|
Netherlands
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
آقای استاندار خوب رگ دست این مدیران ضعیف و نادان را گرفتی و باهاشون معامله می کنی خودت از همه ضعیف تری اونوقت به همه گیر میدی. به قول خودت همه این مدیران ضعیف با هماهنگی شما صورت گرفته مسئولیت ندانم کاری خودت را بپذیر. انتصاباتی که در دقیقه نود سال 97 صورت گرفت گویای خیلی از ارتباطات ...است که اگر ساکت باشید خیلی بهتر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
کافریم باورنکنیم استاندارضعیف ومدیران ناکارامدضعیف تراین استان رو بیچاره کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار