فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران گفت: از مجموع واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی دهلران 19 واحد یا راکد هستند یا به صورت نیمه فعال قرار دارند.
کد خبر: ۷۳۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 28 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دهلران گفت: از 33 واحد صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی تنها 10 واحد فعال، چهار واحد در حال ساخت و ساز و بهره برداری بوده و مابقی راکد یا نیمه فعال هستند.

وی با اشاره به اشتغال 200 نفری این واحدهای فعال، افزود: باید تلاش کرد تا سایر واحدهای این شهرک نیز فعال، کار، تولید و اشتغال در این شهرک رونق گیرد.

فرماندار دهلران یادآور شد: کارخانه آرد از فعال ترین واحدهای تولیدی این شهرستان است که روزانه حدود 60 تن محصول را تولید و به بازار عرضه می کند.

عسگری تاکید کرد: روزانه 60 تن آرد مرغوب و باکیفیت این کارخانه برای واحدهای نانوایی در شهرستان های دهلران، آبدانان ، مهران و ایلام ارسال می شود.

وی ضمن بازدید از آزمایشگاه کارخانه آرد همچنین از سیلوی ذخیره گندم شهرک صنعتی با توجه به فصل برداشت محصول گندم بازدید و بر تسریع در روند تحویل گرفتن گندم و رعایت ساعات تحویل از کشاورزان در این ایام تاکید کرد.

شهرستان 70 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام با توجه به دارا بودن ذخائر عظیم انرژی و همچنین زمین های کشاورزی حاصلخیز از قطب های اصلی تولید در استان ایلام است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار