متاسفانه بیش از یک هفته است که علاوه بر عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه ،اینترنت خانگی مشترکین (adsl)در شهرستان دهلران هم بیش از 48ساعت قطع است وتاکنون بخش زیادی از (adsl) مشترکین وصل نشده است.
کد خبر: ۷۳۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 27 April 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور :: قطع شدن مکرر اینترنت وعدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه در یک هفته گذشته باعث نارضایتی شهروندان دهلرانی از مخابرات شده است.

متاسفانه بیش از یک هفته است که علاوه بر عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه ،اینترنت خانگی مشترکین (adsl)در شهرستان دهلران هم بیش از 48ساعت قطع است وتاکنون بخش زیادی از (adsl) مشترکین وصل نشده است.

قطع اینترنت وعدم آنتن دهی مناسب سال هاست مشکل اصلی مردم شهرستان دهلران است چرا که چندین سال است که مردم بخش های زرین آباد و میمه و دشت عباس در شهرستان دهلران با مشکل مخابراتی مواجه هستند و تاکنون هم اقدام برای حل این مشکل صورت نگرفته است ومسئولین هر بار وعده حل مشکل را در رسانه ها مطرح می کنند ولی مشکل همچنان پا بر جا است !

به راستی در عصری که به نام عصر اطلاعات شهرت یافته است چرا باید مردم شهرستان دهلران با مشکل اینترنت و آنتن تلفن همراه مواجه شوند ؟

شهرستان دهلران از جمله شهرستان‌های استان ایلام است که با توجه به جمعیت و وسعتی که دارد متاسفانه هنوز از خدمات اینترنت خوبی برخوردار نیست و قطعی‌های مکرر اینترنت و عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه حتی در برخی از محله های شهر دهلران باعث نارضایتی مردم از خدمات شده است.

آنچه که مهم است و مسئولین مخابرات باید برای افکار عمومی بخصوص مشترکین اینترنت خانگی (adsl) توضیح دهند خسارت وارده شده به مشترکین است که ماهیانه هزینه خود را بدون یک ریال کسری واریز می کنند حال این سئوال پیش می آید که مخابرات و مسئولین آن هزینه عدم ارئه سرویس اینترنت را برای مدت معین که به مشترکین خود خدمات ارئه نکرده است کم خواهد کرد یا نه ؟

فرماندار شهرستان دهلران گفت : انتظار است که در اسرع وقت مشکل همراه اول و مشترکین اینترنت خانگی (adsl)در شهرستان دهلران مرتفع شود.

مجید عسکری در گفتگو با تابناک گفت : پیگیرهای لازم برای حل مشکل اینترنت خانگی وارتباط تلفن همراه صورت گرفته است.

وی بیان داشت : با پیگیر های که از طریق مخابرات در دستور کار داشتم متاسفانه برخی قطعات مخابرات دچار مشکل شده اند ومسئولان مخابرات استان وشهرستان وعده دادند تا روز دوشنبه مشکل تلفن همراه اول در شهرستان مرتفع شود.

عسکری عنوان کرد : به خاطر مشکلات اینترنت ادارات شهرستان برای مکاتبات اداری خود با مشکل مواجه هستند.

فرماندار دهلران افزود : باتوجه به عدم ارئه سرویس اینترنت ثابت خانگی (adsl) از سوی مخابرات به خاطر خرابی به شهروندان باید حقوق شهروندان در بحث هزینه ها درقبوض دوره بعد دیده شود تا حقوق شهروندان تضعیف نشود.

سرپرست مخابرات شهرستان دهلران گفت : مشکلات فنی باعث اختلال خدمات دهی اینترنت خانگی وعدم آنتن دهی همراه اول در شهرستان است.

هاجر قیاسی در گفتگو با تابناک بیان داشت : با تلاش مجموعه همکارن استان وشهرستان بخش زیادی از اینترنت ثابت خانگی (adsl) وصل شده ومابقی هم تا چند روز آینده وصل خواهند شد.

وی اظهار داشت : باتوجه به اینکه تعدادی از قطعات مورد نیاز باید از تهران ارسال شوند مشکل تا روز دوشنبه حل خواهد شد.

قیاسی گفت : در حال حاضر بیش از سه هزار 800نفر مشترک اینترنت ثابت خانگی (adsl) در شهرستان وجود دارد که قطعا حقوق مشترکین در خصوص عدم دریافت سرویس به خاطر خرابی دیده خواهد شد.

سرپرست مخابرات شهرستان دهلران افزود : ارئه خدمات دهی مناسب از مهترین فاکتور های است که در دستور کار مخابرات قرار دارد . /م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
سلام
با توجه به اینکه سایت شما در حال حاضر این خبر را اطلاع رسانی کرده. میتونید از طریق سایت ما به مردم دهلران اینترنت پرسرعت FD LTE ارائه بدیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار