از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز تیم‌های سپیدرود رشت و  فولاد خوزستان از ساعت 17:15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم فولاد خوزستان به‌پایان رسید.
کد خبر: ۷۳۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 26 April 2019

تسنیم: از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز تیم‌های سپیدرود رشت و  فولاد خوزستان از ساعت 17:15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم فولاد خوزستان به‌پایان رسید.

 

ترکیب تیم سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، میثم فرودسی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی، لوکا نوزادزه(از دقیقه 52 محمدرضا مهدوی)، محمد بلبلی، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی(از دقیقه 87 جواد آقایی‌پور)، حسین ابراهیمی(از دقیقه 64 مهدی محمد یاری) و ابراهیم لطفی.

سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را نادر دست‌نشان برعهده داشت.

 

ترکیب تیم فولاد خوزستان:

نصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت‌سعید(از دقیقه 90 صابر حردانی)، آرش افشین(از دقیقه 68 مهدی زبیدی)، لوسیانو پریرا مندس، سینا مریدی(از دقیقه 70 عبدالله کرمی)، سیامک کوروشی، رضا میرزایی و تاکافومی آکاهوشی.

سرمربیگری تیم فولاد خوزستان را سیدافشین قطبی برعهده داشت.


 
گل: آرش افشین دقیقه 9، لوسیانو پریرا مندس دقیقه 27(فولاد خوزستان) محمد بلبلی دقیقه 75(سپیدرود رشت)

کارت زرد: تاکافومی آکاهوشی دقیقه 57، مهدی زبیدی دقیقه 88(فولاد خوزستان)

 

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم فولاد خوزستان توانست با استفاده از عمق دفاع تیم سپیدرود رشت 2 گل را وارد دروازه این تیم کند و در سوی دیگر تیم سپیدرود رشت به‌دنبال استفاده از کناره‌ها بود اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با برتری 2 بر صفر تیم فولاد خوزستان به‌پایان برسد.

نیمه دوم: تیم سپیدرود رشت با استفاده از ارسال‌های مستقیم حملاتی را بر روی دروازه تیم فولاد خوزستان طراحی کرد که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم فولاد خوزستان کند و در سوی دیگر تیم فولاد خوزستان به‌دنبال استفاده از ضدحملات بود اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با برتری 2 بر یک تیم فولاد خوزستان به‌پایان برسد.

 

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی نادر دست‌نشان به‌همراه کادرفنی تیم سپیدرود رشت به‌سوی نیمکت تیم فولاد خوزستان رفتند.

داور در نیمه نخست بازی 2 دقیقه و در نیمه دوم بازی 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار