مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این آیین گفت: تجلیل از هنرمندان برتر سال، سنت حسنه ای است که از آغاز دولت تدبیر و امید پایه گذاری و از سال 92 تاکنون بصورت مستمر اجرا شده است.
کد خبر: ۷۳۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 22 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عمران خودآموز در آیین تجلیل از هنرمندان برتر سال 97 استان اظهار داشت : در طول سال 97 در مجموع 40 هنرمند این استان در رشته های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه موفق به کسب موفقیت در جشنواره های ملی و بین المللی شده اند.

وی گفت: بیشترین موفقیت های حاصل شده مربوط به هنرمندان عرصه تئاتر است در حالی که زیرساخت های لازم این هنر هنوز در استان وجود ندارد.

وی از ساخت نخستین پلاتو و همچنین نخستین سینمای مدرن به همت شهرداری و با حمایت سازمان سینمایی و صمعی، بصری کشور و مدیریت و برنامه ریزی در مرکز این استان در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته خودآموز، پارسال 50 گروه فرهنگی، هنری استان به جشنواره های مختلف داخلی و پنج گروه نیز به جشنواره های خارج از کشور اعزام شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ابراز امیدواری کرد در سال جدید با برنامه ریزهای لازم و حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان بتوانیم افتخار آفرینی های بیشتری در حوزه فرهنگی، هنری کشور داشته باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار