مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهار خطه کردن محور دره شهر- پل دختر در استان ایلام 15 درصد پیشرفت دارد.
کد خبر: ۷۳۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ 22 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی روز دوشنبه در بازدید از این پروژه از پیشرفت 15 درصدی آن با توجه به شروع کمتر از 3 ماه خبر داد.

وی افزود: طول محور دره شهر به پل دختر در حوزه استحفاظی استان ایلام 18 کیلومتر است که 13 کیلومتر آن در دهه مبارک فجر سال گذشته کلنگ زنی شد و هم اکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مطالعه پنج کیلومتر دیگر نیز به انجام رسیده و در آینده نزدیک مناقصه آن به انجام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: این محور علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی استان های ایلام و لرستان، راه تردد شهرستان دره شهر به آبدانان نیز از طریق تونل کبیر کوه و مرز چیلات خواهد شد.

کاظمی با اشاره به مبلغ 300 میلیارد ریالی برای اجرای این طرح، هدف از اجرای آنرا افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک با توجه به اهمیت این محور ارتباطی شهرستان دره شهر به سمت خوزستان و لرستان و در آینده ارتباط این شهرستان به شهرستانهای آبدانان و دهلران عنوان کرد.

وی افزود: با وجود محدودیت امکانات راه و شهرسازی استان توانست در کمترین زمان مسیر ارتباطی (گرز لنگر- ماژین) برای امداد رسانی به بخش ماژین را برقرار و سپس با ترمیم و بازسازی قسمت تخریب شده پل میدان - خلف با همکاری سایر نهادها و دستگاهها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط بخش ماژین و به نوعی ارتباط شهرستان دره شهر به استان های خوزستان و لرستان برقرار کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار