رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: هر چند همه کارکنان پلیس راه صرف نظر از تقسیم بندی های داخلی به عنوان سرباز در خدمت مردم شریف هستند اما در حوادث اخیر سربازان وظیفه دوشادوش کارکنان دیگر خوش درخشیدند.
کد خبر: ۷۳۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 21 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  گفت: سیل اخیر عرصه نمایش همبستگی نیروهای مسلح و مردم بود و نشان داد در زمان صلح نیز نیروهای مسلح آماده جان فشانی برای مردم هستند و در شرایط سخت در کنار ملت هستند.

وی افزود: در ایام بارش های شدید اخیر به صورت شبانه روزی کارکنان پلیس راه اعم از کادر و وظیفه در کنار مردم به هموطنان خود که در سیل اخیر متحمل خسارت شده بودند خدمت رسانی مضاعف و شبانه روزی کردند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: مسیرها و زیرساخت های آسیب دیده از سیل، بلافاصله توسط واحدهای پلیس راه مسدود و از به خطر افتادن جان هموطنان عزیز پیشگیری شد.

وی تصریح کرد: مدیریت جریان ترافیک، هدایت وسایل نقلیه به راههای جایگزین، کمک به تخلیه روستاها و مناطق در معرض خطر، مسدود کردن مسیرهای مستعد خطر در راستای پیشگیری از وقوع حوادث خطرناک، ایمن سازی مناطق آسیب دیده و حضور در کنار مردم از مهمترین اقدامات پلیس راه در سیل اخیر بود.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: با همکاری خوب مردم عزیز و فهیم و توجه آنها به توصیه ها و تلاش مجموعه کارکنان پلیس راه به عنوان سربازان ملت، شاهد کمترین سوانح ترافیکی و تلفات انسانی در جاده های استان بودیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار