عصر امروز خبری در رسانه های مجازی استان دائر بر بروز نقص فنی برای بالگرد حامل استاندار ایلام منتشر شد ،گویا بدلیل نقص فنی ،خلبان بالگرد را در بیابانهای اطراف آ بدانان فرود آورده است . براساس این خبر حال سرنشینان خوب اعلام شده واستاندار ایلام نیز با بالگرد جایگزین به ایلام منتقل شدند.
کد خبر: ۷۳۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 20 April 2019

اخبار روز ایلام

عصر امروز خبری در رسانه های مجازی استان دائر بر بروز نقص فنی برای بالگرد حامل استاندار ایلام منتشر شد ،گویا بدلیل نقص فنی ،خلبان بالگرد را در بیابانهای اطراف آبدانان فرود آورده است . براساس این خبر حال سرنشینان خوب اعلام شده واستاندار ایلام نیز با بالگرد جایگزین به ایلام منتقل شدند.

به گزارش تابناک ایلام ،قاسم سلیمانی دشتکی در گفتگو با خبرنگار ما با تشریح جزییات بروز نقص فنی برای بالگرد حامل وی گفت: در جریان سفر کوتاه مدت رییس جمهور به منطقه سیل زده ماژین ،بدلیل ازدحام غیر پیش بینی جمعیت ،فرصت ارایه گزارش به رییس جمهور در محل تجمع مردم فراهم نشد.

استاندار ایلام ادامه داد: رییس جمهور به بنده امر کردند که در سفر به خوزستان ایشان را همراهی ودر مسیر گزارش وضعیت سیل ومیزان خسارات وارده به برخی مناطق استان را ارایه نمایم.

وی افزود: لذا در فرصت همراهی ایشان تا شهرستان دزفول ،توانستم گزارش اجمالی از وضعیت سیل در استان ومیزان خسارات وارده را به محضرآقای رییس جمهور ارایه نمایم. پس از عزیمت ایشان وهیات همراه به  مناطق سیل زده خوزستان ،با بالگرد اورژانس به سمت ایلام حرکت نمودیم.

استاندار ایلام بیان داشت: در حین  برگشت ،بالگرد در حوالی شهر مورموری دچار نقص فنی شد و خلبان مجبور به فرود اضطراری در بیابان سراب نقل شد . الحمدالله در این سانحه به بالگرد ،تیم پروازی وسرنشینان آسیبی وارد نشد ،اما بنده از ناحیه کمر احساس ناراحتی می کنیم که آن هم چندان جدی به نظر نمی رسد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
سلام تابناک عزیز
بر اساس قوانین سازمان اورژانس کشور، هرگونه استفاده غیر درمانی از انواع آمبولانس از جمله بالگرد اکیدا" ممنوع است و دستور دهنده و استفاده کننده باید بخاطر بخطر انداختن سلامت جامعه در زمان سواستفاده از آمبولانس تحت تعقیب قانونی قرار گیرند. رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام باید به افکار عمومی و نهادهای نظارتی باید پاسخ دهد چرا علیرغم امتناع و اکراه شدید کادر پروازی، تنها بالگرد اورژانس استان را بخاطر زدوبندهای سباسی در اختیار استاندار و همراهانش برای یک سفر کاری گذاشته است. مخصوصا" اینکه این بالگرد در جریان این سواستفاده غیرقانونی دچار نقص فنی شده و تا مددتها مردم ایلام از خدمات اورژانس هوایی بی بهره خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار