روحانی همچنین در فضایی صمیمی با اهالی روستای شوره گفتگو و پس از اطلاع از برخی مشکلات و کمبودهای موجود در این منطقه برای مردم ، دستورات لازم را به مسوولان مرتبط جهت تسریع در روند رسیدگی‌ها صادر کرد
کد خبر: ۷۳۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 20 April 2019

رییس جمهور به منظور بازدید از دو استان لرستان وخوزستان ،صبح امروز راهی مناطق سیل زده استان لرستان شد تا پس از بازدید از وضعیت مناطق سیل زده از جریان در نزدیک وسعت خسارات وارده  و همچنین روند امدادرسانی قرار گیرد.

به گزارش تابناک ایلام ،همانگونه که در خبرها آمده بود ،بازدید از منطقه سیل زده ماژین بدلیل نزدیکی به شهرستان پلدختر ودر مسیر حرکت رییس جمهور به استان خوزستان در دستور کار تیم برنامه ریزی سفر حسن روحانی به مناطق سیل زده قرار گرفت.

ظهر امروز رییس جمهور روحانی پس از بازدید از مناطق سیل زده لرستان ،با یک فروند بالگرد راهی بخش ماژین در شهرستان دره شهر شد ،و مورد  استقبال استاندار ،نماینده ولی فقیه ودیگر مسئولین استان قرار گرفت .

رئیس جمهور سپس از روستای سیل زده شوره از توابع بخش ماژین بازدید و با توضیح مسوولان این منطقه در جریان روند امداد رسانی، اسکان موقت و چگونگی خسارت‌های وارد شده به منازل، باغ‌ها، محل‌های نگهداری دام و طیور و زمین‌های کشاورزی این روستا و روستاهای همجوار آن قرار گرفت.

روحانی همچنین در فضایی صمیمی با اهالی روستای شوره گفتگو و پس از اطلاع از برخی مشکلات و کمبودهای موجود در این منطقه برای مردم ، دستورات لازم را به مسوولان مرتبط جهت تسریع در روند رسیدگی‌ها صادر کرد.
 
بدلیل بروز برخی اختلاف نظرها در خصوص عدم برنامه ریزی برای سرکشی روحانی از روستاهای خسارت دیده شهرستان سیروان به عدم حضور یکی از نمایندگان حوزه شمالی در برنامه استقبال از رییس جمهور منجرشد.
 
تعداد 5روستای شهرستان سیروان بدلیل افزایش تراز سد سیمره دچار خسارت کلی شده ،اما توجه مسئولین استانی وکشوری فعلا بر منطقه سیل زده دره شهر معطوف شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
درود بر امینی
دمش گرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار