معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان ایلام
معاون برنامه‌ریزی و منابع برنامه ریزی آبفای شهری استان ایلام از برگزاری 14000 نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان این شرکت در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 20 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس ملکیان با بیان اینکه افزایش معلومات و به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان آبفای شهری از اولویت‌های اصلی این شرکت است، اظهار داشت : در همین راستا در سال‌جاری کارگاه ها و دروره‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده است که برای توانمند سازی منابع انسانی ضروری می باشد.

وی عنوان داشت: بیش از 25 درصد از دوره ها با استفاده از نیاز سنجی سازمانی و نیاز سنجی شغلی با هماهنگی معاونت بهره برداری در دست اقدام می باشد.

مهندس ملکیان افزود: برگزاری کیفی و مداوم دوره‌های آموزشی به صورت جدی در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی آبفای شهری قرار دارد و سعی خواهد شد این کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش با هدف اثر بخشی و برطرف نمودن کمبودهای شایستگی در سطوح مختلف پرسنل و با کیفیت هرچه تمام‌تر برگزار شوند و14000 امسال نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان این شرکت پیش بینی شده که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

وی افزود : دوره های آموزشی ذکر شده، در تمام سطوح سازمانی اعم از مدیریت(پایه، میانی،ارشد) کارشناسی و کارگری و به صورت آموزش تئوری، کارگاهی و حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.

مهندس ملکیان هدف از برگزاری این دوره ها را افزایش مهارت، دانش و توانایی پرسنل در حیطه وظایف خود، افزایش بهره وری، افزایش سطح آگاهی پرسنل دانستند و اظهار داشتند: نیروی انسانی به عنوان موتور متحرکه و سرمایه هر دستگاه باید به علم روز در حوزه کاری خود مجهز باشد، به همین جهت آموزش مداوم و مستمر نیروی انسانی می‌تواند به افزایش کارایی و عملکرد کارکنان منجر شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار