نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جامعه ای که لباس مرسوم آن دستخوش تغییر شود نشانه نفوذ در سنت ها است که ورود دشمنان را نشان می دهد هرچند گاها شاهد تغییر لباس برخی افراد در جامعه هستیم و باید با نگاه تیزبین مراقب این تغییرات و از آنها جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۷۳۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 20 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار امروز در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان نظام همواره تلاش کرده اند تا نقش تاثیرگذار این نهاد انقلابی را کم رنگ کنند اماسپاه پاسداران همچنان درخشش خود را حفظ کرده است.


وی افزود: وزارت اطلاعات همواره در طول تاریخ انقلاب امنیت پایداری را نه تنها در کشور بلکه در منطقه ایجاد کرده و در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی همواره پیشقدم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هیچ قدرتی سپاه را تضعیف نخواهد کرد و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری با وجود افزایش دشمنی استکبار و شدت آن کاری از پیش نمی برند.

امام جمعه ایلام افزود: لباس یکی از شئونات اسلامی و پوشش انسان است که با حفظ حرمت مایه افتخار و زیبایی است چرا که همه اقوام در طول تاریخ پوشش مخمصوص خود را دارند که معرف آن جامعه و ناشی از اعتقادات انسان است.

وی تاکید کرد: جامعه ای که لباس مرسوم آن دستخوش تغییر شود نشانه نفوذ در سنت ها است که ورود دشمنان را نشان می دهد هرچند گاها شاهد تغییر لباس برخی افراد در جامعه هستیم و باید با نگاه تیزبین مراقب این تغییرات و از آنها جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان به میلاد منجی عالم بشریت اشاره کرد و گفت: میلاد ولی عصر(عج) روز مستضعفان نامگداری شده و یک سنت الهی است که در هر مقطعی این قشر باید بر مستکبرین پیروز شوند و این پیروزی در زمان ظهور تحقق می یابد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ظهور ولی عصر و فرج آن امام فرومایگی را از انسان دور می کند و تغییر آینده بشر در همه جوامع با ظهور صورت می گیرد.

امام جمعه ایلام یادآور شد: اکنون در مقطعی از زمان قرار داریم که بااقتدار اعلام کنیم که شیعه جعفری هستیم و اگر بخواهیم زمینه ساز ظهور حضرت باشیم بهترین کار الگو گرفتن از رفتار ایشان است.

وی تاکید کرد: برای اصلاح جامعه باید ابتدا رفتار خود را اصلاح کنیم و بدیهی است برای انتظار منجی عالم بشریت اولین اقدام اصلاح اخلاق و رفتار خودمان است چرا که غیبت امام زمان بدلیل گناه انسان ها بوده و زمانی ظهور میکند که مردم صلاحیت وجود ایشان را داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه افزود: پنجم اردیبهشت ماه سالگرد شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در سال 59 است که امدادهای غیبی برای فتنه دشمنان و عوامل نفوذی آنها را با طوفان شن خنثی و پوزه آمریکا را به خاک مالید.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما با صلاح تقوا و همدلی مردم و مسئولان از تهدیدهای دشمنان نمی هراسند و با ایمان و اعتقاد به امامت و ولایت امور خود را پیش می برند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار