استاندار ایلام با اشاره به اینکه 19 هزار واحد مسکونی و 300 نقطه به طول یک هزار و 200 از راه های ارتباطی استان در جریان سیل اخیر خسارت و آسیب دیدند، گفت: راه سیل را با اقدامات پیشگیرانه سد کردیم.
کد خبر: ۷۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ 19 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در دیدار با معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پیشگیری بعنوان مهم ترین اصل مدیریت بحران یاد کرد و افزود: با تمهیدات پیشگیرانه راه سیل را سد کردیم و اگر این مهم انجام نمی شد خسارات جانی حتمی بود.
وی افزود: استان ایلام سال گذشته در بسیاری از حوزه ها مناسب عمل کرد و و پروژه های عظیمی در دست اجرا دارد که می تواند نقش مهمی در توسعه این استان داشته باشند.
سلیمانی دشتکی یکی از این پروژه ها را آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه مهم دانا و دانان در اردیبهشت ماه امسال عنوان کرد و گفت: اعتبار اجرای شرکت لرزه نگاری ژئوفیزیک دانا بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال است که این پروژه در زمینه اکتشاف نفت و گاز در تنگه بیجار و در یک بازه زمانی سه ساله فعالیت می کند و می تواند نقش مهمی در شروع بکار و راه اندازی فاز 2 پالایشگاه گاز ایلام داشته باشد.
استادار ایلام به سیل اخیر ایلام اشاره کرد و گفت: ستاد بازسازی و بازتوانی مناطق سیل زده ایجاد شده و با همسو کردن دستگاه های امداد رسان و خدماتی برای کمک به سیل زدگان و رفع نیازهای ضروری آنها در مرحله اول اقدام فوری می شود.
وی افزود: با تمهیدات لازم و تخلیه مناطق آسیب زا و اطلاع رسانی بموقع از تلفات انسانی پیشگیری کردیم و هنگام حادثه نیز به سرعت وارد کار شدیم که نتیجه آن حضور بیش از 28 هیات بلند پایه کشوری و لشکری به مناطق سیل زده استان بود.
وی ادامه داد: ترمیم جاده های عشایری و روستایی همچین جابجایی سیل زدگان و اسکان آنان در مناطق امن در دستور کار فوری این ستاد قرار دارد.
ا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تورا ه سیل را سد کردی یا سپاه وارتش قهرمان وفرمان تاریخی رهبری به نیروهای مسلح
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
درود درود
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
درود بر سپاه وارتش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار