در مراسمی آیین اختتامیه استانی چهل و هشتمین جشنواره استانی فیلم رشد در شهرستان بدره برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 19 April 2019

به گزارش تابناک ایلام، امروز در مراسمی آیین اختتامیه استانی چهل و هشتمین جشنواره استانی فیلم رشد در شهرستان بدره برگزار شد؛ این جشنواره با استقبال فرهنگیان و دانش آموزان استان ایلام مواجه شد.

سارا صفری دانش آموز پایه نهم دوره اول متوسطه درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در یادگیری اگر ما چیزی را هم ببینیم و هم بشنویم ماندگاری بهتری دارد تا اینکه فقط مطلب را بشنویم.

زهرا مشیری یکی دیگر از دانش آموزانی بود که از برگزاری جشنواره خوشحال بود و در این خصوص گفت: فیلم‌های جشنواره آموزنده و تاثیرگذار بود.

فرشته حیدربیگی معاون پرورشی مدارس شهرستان بدره نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان با تهیه و ساخت فیلم‌های کوتاه در فرآیند یاد‌دهی و یادگیری مشارکت می‌کنند.

محمد‌ابراهیم محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در این مراسم از ارتقا جشنواره ملی رشد به جشنواره بین المللی درسال آینده خبر داد و گفت: با توجه به توانمندی که امروز از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان بدره مشاهده کردیم تلاش می‌کنیم در آینده‌ی نزدیک با حضور مقامات ارشد وزارت آموزش و پرورش در این شهرستان، توانمندی فرزندان بدره را به سراسر کشور معرفی کنیم.

در ادامه امیر مهردادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین اختتامیه جشنواره استانی فیلم کوتاه رشد گفت: در10 روز اکران فیلم‌ها دربیش از 300 مدرسه در 14 شهرستان و منطقه آموزشی استان ایلام بیش از 33000 نفر از دانش‌آموران  و فرهنگیان استان ایلام موفق به تماشای فیلم‌ها شده‌اند.

وی همچنین از میزبانی شهرستان بدره در برگزاری آیین اختتامیه قدردانی کرد.

مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره به استعداد وتوانایی فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان در تهیه‌ و ساخت فیلم‌های کوتاه آموزشی و روش‌های جدید یادگیری و یاد دهی اشاره کرد و خواستار کمک و توجه بیشتر مسوولین وزارت آموزش و پرورش به این شهرستان شد.

گفتنی است، شهرستان بدره در دو سال گذشته و امسال میزبان اختتامیه جشنواره استانی فیلم رشد شده است./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار