رئیس پلیس راه استان ایلام ؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : براساس اعلام سازمان هواشناسی استان با برودت هوا از عصر امروز پنج شنبه سامانه بارشی وارد استان شده و تا صبح روز جمعه ا‌دامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۳۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 18 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: با شروع بارش باران، سطح جاده های استان لغزنده شده و شرایط رانندگی را برای رانندگان سخت تر خواهد کرد و لازمه رانندگی در این شرایط بالا بردن تمرکز و دقت در رانندگی در مقایسه با روزهای عادی است چرا که لغزندگی جاده تاثیر ترمزها را در هنگام واکنش کاهش می دهد.

وی ادامه داد : در این شرایط رانندگان باید فاصله طولی و عرضی با خودروها را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی تصریح کرد: سرعت های مجاز تعیین شده در جاده ها فقط برای شرایط آب و هوایی مساعد است پس با احتیاط برانیم تا زنده بمانیم.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه جاده های استان کوهستانی و پرپیچ و خم هستند و با بارش نزولات آسمانی احتمال ریزش کوه وجود دارد حتی المقدور از تردد های غیر ضرور در جاده ها خودداری کنید.

وی در پایان گفت : عبور عشایر کوچنده و دامداران در این شرایط آب و هوایی در مسیر های کوهستانی و روی سطح جاده ها بسیار خطرناک بوده و هر لحظه احتمال حوادث ترافیکی و یا خطر ریزش کوه برای این عزیزان متصور است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار