معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در قالب طرح امید تا سقف 500 میلیون ریال برای تأمین لوازم خانگی در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد و هر فردی که درخواست بدهد، می‌تواند از این وام استفاده کند.
کد خبر: ۷۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 18 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد جعفر کبیری  در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: این وزارتخانه متعهد شده 32 هزار فقره تسهیلات به استان های سیل زده در کشور با بهره کم پرداخت می شود این تسهیلات از چهار هزار فقره آغاز شده و در تلاشیم تمامی سیل زدگان در اسرع وقت از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی افزود: در قالب طرح امید تا سقف 500 میلیون ریال برای تأمین لوازم خانگی در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد و هر فردی که درخواست بدهد، می‌تواند از این وام استفاده کند.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: نرخ این تسهیلات از نرخ بازار کمتر است و اگر در روزهای آینده تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت اختصاص یابد نرخ این وام را کاهش می‌دهیم.

کبیری تاکید کرد: به طور طبیعی بحران‌ها چند مرحله دارند که بعد از گذشتن از مرحله بحران و عبور از مشکلات، بحث احیای اشتغال از دست رفته و تأمین معیشت پایدار آسیب دیدگان مطرح است و وزارت کار از همان مرحله اول با تهیه و تأمین بسته‌های غذایی، دارویی و بهداشتی در این حادثه حضور داشت.

وی با بیان اینکه طرح وفاق نیز برای تسهیل خدمت رسانی به سیل زدگان اجرا می شود، گفت: در این طرح تسهیلاتی با اقساط بلند مدت و نرخ چهار درصد که سقف آن 50 میلیون ریال است در اختیار سیل زدگان قرار میگیرد اما اقساط ماهیانه آن را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می کند.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه ساخت مجدد 150 خانه روستایی سیل زده را متعهد شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار