براساس خبر دریافتی از یک منبع موثق ،رییس جمهور روز شنبه پس از بازدید از استان لرستان ،از وضعیت زیرساختها و پل های تخریب شده بخش ماژین دره شهر بازدید به عمل خواهند آورد . حسن روحانی پس از ماژین روانه استان خوزستان خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 18 April 2019

 رییس دفتر رییس جمهوری گفت: حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، برای بررسی وضعیت سیل زدگان به زودی به استان های لرستان و خوزستان سفر خواهد کرد.

به گزارش تابناک ایلام ؛محمود واعظی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت و درجمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درخصوص آخرین اقدامات دولت برای کمک به سیل زدگان و بازسازی مناطق سیل زده کشور، گفت: موضوع مهم و اولویت دار در این جلسه دولت، مسئله کمک به سیل زدگان بود که درمورد آن تصمیم گیری شد.

وی با اشاره به ارائه گزارش میزان خسارت های سیل در استانهای مختلف از سوی وزیر کشور افزود: در جلسه امروز درمورد بازسازی خانه ها و مزارع خسارت دیده و جبران خسارت های مردم سیل زده در استانهای کشور بویژه در استان های لرستان و خوزستان که وسعت خرابی ها بسیار گسترده بود، بحث شد و خوشبختانه تصمیمات بسیار خوبی برای روستاها و شهرهای آسیب دیده اتخاذ کردیم.

براساس خبر دریافتی از یک منبع موثق ،قرار است رییس جمهور روز شنبه پس از بازدید از شهرستان پلدختر دراستان لرستان ،از وضعیت زیرساختها و پل های تخریب شده بخش ماژین دره شهر بازدید به عمل خواهند آورد . حسن روحانی پس از ماژین روانه استان خوزستان خواهد شد.

انتظار می رود مسئولین استانی  در جریان این بازدید قرار گرفته وتمهیدات لازم در راستای جلب نظر دولت بمنظور اختصاص اعتبارات کافی برای بازسازی زیر ساختهای تخریب شده بیاندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار