مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ثبت بیش از سه میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۷۲ تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 16 April 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار داشت: هم‌زمان با سفرهای نوروزی بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۸ دستگاه سامانه تردد شمار برخط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان ایلام سامانه‌های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا پایان ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸، ۳ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۷۲ تردد را به ثبت رسانده‌اند.

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته و بیشترین آنها درمحور دره‌شهر به ایلام ۳۳۱ هزار و ۳۱۴ تردد، ایلام به ایوان ۲۲۳ هزار ۷۲۸ تردد به‌عنوان کمترین تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر مجموعاً تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری، تردد شمار و ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: این میزان شامل ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۴۸ دستگاه سامانه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار