آقایان مسئول وغیر مسئول سفرهای هوایی و زمینی شما ره آوردی برای این مردم نداشته است لطفا ازداشته های بالقوه اقتصادی این مناطق که بسیاری از آنها بهره مند هستند جهت آبادانی این مناطق استفاده کنید .
کد خبر: ۷۳۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 16 April 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور:: بعد از سیل ویرانگر فروردین ماه سال جاری وبی خانمان شدن بسیاری از هموطنان کشور، وجان باختن تعداد  زیادی از شهروندان استانهای درگیر سیل وتخریب عظیم منازل مسکونی وزیرساختها در نقاط مختلف کشور بخصوص استانهای درگیر سیل ،وعده های بی شمار دولت در راستای جبران خسارت ها در قالب تسهیلات کم بهره و بلا عوض را می توان کور سوی امیدی برای مردمان این مناطق دانست

اما این سوال برای همگان پیش  آمده که این همه دید وبازدید افراد مسئول وغیر مسئول !از مناطق واستانهای درگیر سیل چه راه آورد ودستاوردی خواهد داشت جز دریافت حق ماموریت وگرفتن چند قطعه عکس در ژست های مختلف  برای دیده شدن که ماهم هستیم ؟

به راستی کسانی که الان آستین خدمت در قالب های مختلف ودستگاه های عریض وطویل برای کمک به مناطق سیل زده بالا زده اند چرا قبل از وقوع  با توجه به پیش بینی ها وهشدار های سازمان هواشناسی اقدامات پیش گیرانه را در دستور کار خود ودستگاه های عریض وطویل  تحت مدیریت  خود قرار ندادند !حال چه شده که همه دایه مهربان تر از مادر شده اند ؟

چه کسی یا کسانی پاسخ گوی حجم تخریب واز همه مهتر ویران شدن دست رنج پدران ومادرانی که با هزاران درد ورنج از نان سفره خود زدند تا سر پناهی برای فرزندان خود بنا کنند ولی بی تدبیری وعدم توجه سبب شد داشته  واندوخته سالها زحمت آنها تنها در چند روز از بین برود.. به راستی سرنوشت مردم سیل زده همچون مردم زلزله زده  استان کرمانشاه خواهد شد؟

متاسفانه در استانهای ثروتمند ولی فقیر خوزستان ، لرستان وایلام که بیشترین آوارگی را در جنگ  داشتند ودرحال حاضر نیز بیشترین اسکان در اردوگاه های بنا شده سیل را دارند. آنها همان کسانی هستند که در زمان هشت سال دفاع مقدس جانانه از آب و خاک این کشور دفاع کردند آیا وقت آن نرسیده که مردمان این مناطق اندکی طعم شیرین زندگی را احساس کنند یا حداقل به رفاه حداقلی برسند ؟ چراباید فقر ،بیکاری ، مشکلاتی همچون اعتیاد ،خودکشی و.. در این مناطق زر خیز بیشتر از دیگر استانهای کشور باشد ؟

آقایان مسئول وغیر مسئول دید و بازید شما چاره وحل مشکلات موجود این مناطق نیست.  برای مردم مرزدار بعد از فروکش کردن سیلاب ، خدمت بی منت وتلاش برای آبادانی ، ایجاد اشتغال پایدار وبالا بردن امید به زندگی اهمیت دارد، چرا که مردم این استانها با اکثر بحران های طبیعی و غیر طبیعی همچون سیل ، گردغبار و... کنار آمدند. حال شما هستید که باید مشکلات مردم این مناطق را بدور از هیاهو وتبلیغات حل کنید تا شاید بعد از سالهای پر از درد  جنگ ، گرد وغبار  وحالا هم سیل ،مردم این استانها به آرامش برسند چرا که زیستن حق این مرزدارن  بی مزد است .

آقایان مسئول وغیر مسئول، سفرهای هوایی و زمینی شما ره آوردی برای این مردم نداشته است ،لطفا ازداشته های بالقوه اقتصادی این مناطق  که بسیاری از آنها بهره مند هستند جهت آبادانی این مناطق استفاده کنید .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
درود
این سفرهای مسئولان کمتر ین اثر را دارد..
اینها اگر واقعا میخواستند کار مهمی انجام بدهند در پشت میز هم میتوانستند دستورات لازم را صادر کنند

هیچ شهرستانی در استان ایلام به مانند مهران شاهد بازدید مسئولان نیست ، در مهران به مناسبتهای مختلف مسئولان کشوری دایم در رفت و امد هستند ولی با همه اون تبلیقات و اون هم عایدات مرزی متاسفانه توسعه مهران هم مثل سایر شهرستانها ست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار