استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : عملیات اجرایی 2 پروژه مهم دانا و دانان با اعتبار 18 هزار میلیارد ریال اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود.
کد خبر: ۷۳۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 16 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در دیدار با مدیر شرکت لرزه نگاری ژئوفیزیک دانا گفت: پس از ابلاغ 12 هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی برای توسعه میادین نفتی دانان بزودی کار این پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می شود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: بخشی از این اعتبار به میزان چهار درصد (حدود 480 میلیارد ریال) در اختیار شورای برنامه ریزی استان برای پروژه های عمرانی و توسعه استان هزینه می شود.

وی در ادامه از شروع بکار پروژه مهم دیگری که می تواند نقش مهمی در توسعه نفت و گاز استان داشته باشد خبر داد و گفت: اعتبار اجرای شرکت لرزه نگاری ژئوفیزیک دانا بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال است که این پروژه در زمینه اکتشاف نفت و گاز در تنگه بیجار و در یک بازه زمانی سه ساله فعالیت می کند و می تواند نقش مهمی در شروع بکار و راه اندازی فاز 2 پالایشگاه گاز ایلام داشته باشد.

استاندار ایلام در پایان نقش این پروژه ها در توسعه استان را حائز اهمیت دانست و افزود: این پروژه ها به زودی و با حضور مسئولان نفت کشور افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار