دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام :در سالجاری بیش از 239 شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۳۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 15 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ دلخواه،با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی طی سال گذشته بیش از 239 شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت شده بود.

وی گفت: توسعه ی دولت الکترونیک ، کاهش مراجعه حضوری به اداره کل و سایر ادارات تابعه ی شهرستانی را از مزایای سامانه ی شهراه برشمرده و گفت: شهروندان با ورود به سامانه ی شهراه به آدرس www.shahrah.mrud.ir ، خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت نموده ،سپس خدمات ثبت شده بصورت متمرکز به زیر مجموعه های مرتبط ارجاع گردیده و در مدت زمان مشخص پاسخ درخواستهای ارائه شده را دریافت می نمایند.

مهندس دلخواه خاطر نشان نمود: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی141سامانه پیامکی 3000141 و پایگاه اطلاع رسانیwww.141.ir نیز فعال می باشد که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای می باشد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار