مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: افرادی که بر اثر سیل، مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی خود را از دست داده‌اند، با معرفی بخشداری یا فرمانداری به اداره ثبت احوال محل سکونت، مدارک هویتی جدید برای آنان صادر خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 15 April 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر تیموری اظهار داشت: افرادی که بر اثر سیل و آبگرفتگی منازل، مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی خود را از دست داده‌اند، با معرفی بخشداری یا فرمانداری به اداره  ثبت احوال محل سکونت، مدارک هویتی جدید برای آنان صادر خواهد شد.

وی افزود: مدارک هویتی جدید به صورت المثنی نبوده، بلکه به شکل اولیه آن صادر و تحویل صاحبان می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان ادامه داد: سال گذشته ۴۳ هزار جلد شناسنامه مکانیزه در سطح استان صادر شده و تعویض شناسنامه قرمز رنگ به مکانیزه همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: سال گذشته ۳۷۷ هزار و ۱۶ نفر معادل ۸۳ درصد جمعیت واجد شرایط استان نسبت به صدور کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مردم استان در اسرع وقت برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

به گفته تیموری، ۴۵۶ هزار و ۴۹۰ نفر بالای ۱۵ سال در استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار