معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هم اینک 80 هزار ایثارگر در کشور بیکار و متقاضی شغل هستند.
کد خبر: ۷۳۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 10 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمود پاکدل روز چهارشنبه در دیدار با استاندار ایلام افزود: پارسال زمینه استخدام 14 هزار نفر از فرزندان خانواده های ایثارگران در بخش های خصوصی و غیر خصوصی فراهم و بیش از 10 هزار نفر نیز از فرصت های خوداشتغالی این نهاد استفاده کردند.

وی مهمترین اولویت اساسی این بنیاد در سال جاری را اشتغال و درمان عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه تلاش جدی برای رفاه حال ایثارگران انجام خواهد گرفت.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به سیل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این نهاد از ابتدای شروع بارندگی ها و وقوع سیل در کشور با برگزاری نشست های مختلف پیگیر مشکلات ایثارگران بوده و در این راستا با پرداخت کامل مطالبات به شرکت بیمه طرف قرارداد زمینه پرداخت خسارت به خانواده های سیل زده ایثارگر را فراهم کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد خسارت وارد شده به این خانوادها جبران شده تا بخشی از مشکل مردم رفع شود.

پاکدل شمار ایثارگرانی که در سیل اخیر آسیب دیده اند را یک هزار و 460 نفر در استان های مختلف از جمله ایلام، لرستان، فارس، گلستان و مازندان عنوان کرد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار