معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: مدیریت و هماهنگی اقدام های پیشگیرانه قبل از سیل خسارت ها را به طرز چشمگیری کاهش داد.
کد خبر: ۷۳۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ 10 April 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛  محمد نوذری  در آیین بزرگداشت روز جانباز در سالن فنی و حرفه ای ایلام افزود:مدیریت مطلوب سیل اخیر موجب شد تا خسارتها به حداقل رسیده و همه گروه ها بصورت جهادی مشغول خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه اهتمام دولت جبران خسارت سیل زدگان است ادامه داد: تلاش می شود تا حداکثر خسارت سیل زدگان پرداخت شود.

وی همچنین به اقدام آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه از بدو تاسیس تاکنون از ارزشهای انقلاب و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و عملکرد مثبت و درخشانی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی ولی با وحود و هماهنگ ملت ایران در برابر این نقشه ها ایستادگی خواهد کرد.

نوذری همچنین با تبریک روز جانباز و تقدیر از ایثارگری های این قشر در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت:
جانبازان سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این آیین با گرامیداشت روز جانباز گفت: زندگی این افراد باید الگوی نسل جوان جامعه قرار بگیرد.

محمود پاکدل برنامه این نهاد در سال جاری را در حوزه رفع مشکلات درمانی و فراهم کردن زمینه اشتغال ایثارگران عنوان کرد و گفت: از تمام ظرفیتها در این زمینه استفاده خواهد شد.

در این آیین از جمعی از جانبازان استان تقدیر شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار