مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از ارسال هفت دستگاه کانکس (کلاس درس پیش ساخته) از این استان برای دانش آموزان مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 09 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا حیدری افزود: این کانکس ها به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال بارگیری و برای تحصیل دانش آموزان به مناطق سیل زده لرستان ارسال شدند.

وی ظرفیت هر یک از این کلاس های درس پیش ساخته را 25 نفر اعلام کرد و گفت: در صورت نیاز آماده همکاری و ارسال کمک به مناطق سیل زده لرستان هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام همچنین با اشاره به خسارت سیل به مدارس این استان گفت: بر اساس بررسی های انجام گرفته در مجموع 50 مدرسه استان تاکنون از سیل هفته گذشته آسیب دیده اند.

حیدری ادامه داد: تاکنون برای 2 روستای هوادول و دره دول منطقه ماژین شهرستان دره شهر کانکس تهیه که در صورت بازشدن راه ارتباطی زمینی به این روستاها اعزام خواهند شد.

به گفته وی، همچنین در روستای چم شیر نیز اگرچه روز گذشته دستور تخلیه آن صادر شد ولی با توجه به اینکه مدرسه این روستا زیر آب رفته یک مکان استیجاری برای تحصیل دانش آموزان این منطقه پیش بینی شد.

وی تهیه یک هزار بسته لوازم التحریر برای توزیع بین دانش آموزان مناطق سیل زده را از جمله اقدامهای این اداره کل در سیل اخیر برشمرد.

سیل هفته گذشته استان ایلام اگرچه تلفات جانی نداشته ولی خسارتهای زیادی به زیرساختهای این استان وارد کرده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار