معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج هزار و 200 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف شده در طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی ایلام کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۷۳۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 09 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر راضی ناصری فر اظهار داشت: طی اجرای این طرح به مدت 25 روز چهار هزار و 350 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اماکن عمومی و بین راهی بعمل آمد و 685 اخطاریه بهداشتی برای مراکز دارای نواقص بهداشتی صادر و 91 مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه 31 مرکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی نیز پلمپ شد، افزود: 421 کارت تندرستی صادر، 199 مورد از مواد غذایی سنتی و صنعتی نمونه برداری و یک هزار و 865 مورد سنجش با پرتابل بازرسی صورت گرفت.

دکتر ناصری فر تعداد بازرسی از سامانه های آبرسانی شهری و روستایی را 450 مورد اعلام کرد و گفت: 345 نمونه برداری میکروبی آب، یک هزار و 850 مورد کلرسنجی و 132 مورد رسیدگی به شکایات مردمی انجام شد.

وی یادآور شد: 68 بازرسی مشترک با سایر دستگاه ها از جمله دادستانی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی و اصناف و دامپزشکی صورت گرفت.

به گفته معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام 145 مورد برخورد با دستفروشان عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی در ایلام صورت گرفته است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار