فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش سفرها به استان اصفهان گفت: در طرح نوروزی یک رکورد بی‌نظیر ثبت و 32 درصد کاهش جان‌باختگان سر صحنه حاصل شد که در طول سالیان گذشته کمتر چنین موفقیتی به دست آمده است.
کد خبر: ۷۳۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 08 April 2019

به گزارش تابناک، سردار مهدی معصوم‌بیگی با بیان اینکه در حوزه مدیریت ترافیک که یکی از اهداف مهم طرح نوروزی است، یک رکورد بی‌نظیر ثبت شد گفت:به این منظور 32 درصد کاهش جان‌باختگان سر صحنه حاصل شده که در طول سالیان گذشته کمتر چنین موفقیتی به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در حوزه مجروحان و مصدومان نیز 4 درصد کاهش داشتیم و این در شرایطی است که در ایام نوروز و نیمه اول با موج سفر و افزایش سفر به اصفهان مواجه بودیم.

وی مطرح کرد: در کنترل جرم توفیق خوبی داشتیم و در جرایم مهم بیش از 40 درصد و در موضوع سرقت نیز 30 درصد کاهش را شاهد بودیم؛ همچنین در مبارزه با سوداگران مرگ که از اولویت‌های ما در استان است، بیش از 3 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

معصوم‌بیگی تصریح کرد: روز گذشته نیز از یک باند پیچیده و فعال در سطح کشور با اقدام و اشراف عملیاتی نیروی انتظامی بیش از 1 تن مواد مخدر از این باند کشف شد که به صورت بسیار پیچیده درحال انتقال این مواد از شرق به غرب کشور بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: در همین زمان هم همکاران ما در لرستان درحال خدمت هستند تا مشکلات این منطقه نیز برطرف شود.

وی افزود: همه شما شایسته تقدیر هستید ولی به ناچار مجبور به انتخاب هستیم که در همین راستا عده‌ای از دوستان انتخاب شدند تا از آن‌ها تقدیر شدند و همان‌طور که رضایت حضرت حق در گرو رضایت مردم قرار دارد، اجر کار شما هم در آخرت محفوظ است.

معصوم‌بیگی ادامه داد: باتوجه به زحماتی که پرسنل نیروی انتظامی در ایام نوروزی کشیدند، برای نخستین بار باحضور خانواده‌ها از برخی از پرسنل تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به اقدام نیروهای پلیس راه در محور نائین گفت: اگر اقدام به هنگام نیروهای پلیس راه در طوفان شن نائین نبود، شاهد یک فاجعه می‌بودیم و خانواده‌های بسیاری دچار مشکل می‌شدند.

به گزارش فارس، در ابتدای صبحگاه از مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان از سیروس رحمانی‌نسب پلیسی که در طوفان شن نائین به کمک ماشین‌ها رفته و تصاویر وی خبرساز شده بود و جمعی دیگر از اعضای پرسنل فعال در ایام نوروز به همراه خانواده‌هایشان تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار