مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: جمع زیادی از کارکنان این سازمان در مناطق مختلف استان بین یک تا پنج روز حقوق خود را به مددجوان سیل زده اهدا کردند.
کد خبر: ۷۳۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 06 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی اظهار داشت : این کمک نقدی که با هدف امدادرسانی مطلوب تر به مددجویان سیل زده بوده و صرف ارایه خدمات به این افراد می شود.

وی ادامه داد: اگرچه این سازمان تاکنون کمک هایی برای مددجویان سیل زده داشته و حمایت های مالی مختلفی نیز در آینده دارد ولی با توجه به آثار مخرب سیل نیازمند مشارکت های هرچه بیشتر مردم هستیم.

مدیرکل بهزیستی ایلام واریز معادل سه ماه مستمری و افزایش یارانه به حساب تمام مددجویان سیل زده شهرستان دره شهر را از جمله حمایت هایی این اداره کل از مددجویان برشمرد و گفت: این حمایت هفته جاری برای سایر مددجویان مناطق سیل زده استان انجام خواهد شد.

همتی همچنین از پرداخت کمک 100 میلیون ریالی این سازمان بصورت بلاعوض به مددجویان سیل زده برای بازسازی مسکن خبر داد.

وی افزود: تمام اهتمام این اداره کل حمایت از مددجویان سیل زده بوده و در این زمینه آمادگی کامل و عزم همگانی برای خدمت رسانی به این عزیزان وجود دارد.

وی توزیع مواد غذایی و چادرهای گروهی بین مددجویان سیل زده شهرستان های دره شهر و سیروان و انجام بازدید های مستمر از منازل مددجویان و برآورد خسارتها را از دیگر اقدام های این اداره در حمایت از مددجویان سیل زده برشمرد.

همتی همچنین از حمایت شرکت پتروشیمی، بانک های توسعه تعاون، رفاه و قرص الحسنه مهر برای مشارکت در خدمات رسانی هرچه بیشتر به سیل زدگان این استان تقدیر کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
خیلی کار بیجایی کردن.
مگه مملکت فقیره ؟
چرا بااین کارها باعث میشید رانت خوارها بیشتر زالو صفتی کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار