رئیس پلیس راه استان ایلام:
رئیس پلیس راه استان ایلام، از مسدود شدن تونل اربعین و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبرداد.
کد خبر: ۷۳۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 06 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: جاده ایلام اسلام‌آباد به علت ریزش در دهانه ورودی تونل اربعین مسدود و امکان تردد در این تونل ناممکن شده است که مسیرجایگزین برای تردد در محور ایلام به اسلام آباد مسیرجاده قدیم ایلام، قلاجه به اسلام آباد تعیین شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بسته شدن تونل اربعین و سختی تردد در جاده قدیم قلاجه حجم ترافیک ایلام به کرمانشاه به مسیر ایلام، حمیل به کرمانشاه منتقل و این محور از ترافیک سنگین برخوردار است.

همتی زاده  افزود: ممنوعیت  تردد در محور ایلام به مهران به علت ریزش و رانش نیزکماکان ادامه دارد و در مسیرجایگزین که جاده قدیم (ماربره) پیش بینی شده است به علت مشکلات زیرساختی این محور تردد به کندی و بار ترافیک سنگین است

وی تصریح کرد: این محور گنجایش این همه تردد را ندارد، ماشین‌های سنگین و رانندگانی در حال برگشت از این محور هستند باید رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به‌ محور دره شهر به  پل دختر و مسدود بودن آن اشاره و یادآورشد:، محور جایگزین برای دره‌شهر به پل دختر، محور  تلخاب، رومشکان که یکی از جاده‌های تقریباً روستایی باریک و پرپیچ و خم است ، انتخاب شده است که رانندگی در این محور نیازمند دقت و توجه به جلو و پرهیز از سرعت و سبقت است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار