مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: حمایت از تعاونی ها و اعطای تسهیلات برای بازگشایی صنایع و بنگاه های اقتصادی صدمه دیده در دستور کار این اداره کل قرار می گیرد.
کد خبر: ۷۳۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 06 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: طی تماس های تلفنی با مقامات کشوری و استانی، شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی برای ارسال دارو و محموله دارویی و سپاه امیرالمومنین (ع) برای تهیه 20 تخته چادر و کمک به بازسازی و تعمیر منازل آسیب دیده اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: خرید بیش از سه تن آرد، کمک 10 و پنج میلیونی مدیران بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران استان برای کمک به مددجویان بهزیستی، تخصیص وام ضروری رایگان و رایگان بودن خدمات رایتل از دیگر اقدامات این دستگاه برای کمک به سیل زدگان استان است.

شیرخانی یادآور شد: تاکنون مدیریت درمان تامین اجتماعی نیز با ارائه خدمات درمانی به مصدومان با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت مراکز درمانی و تامین اجتماعی با برقراری مقرری بیمه بیکاری برای کارگران کارگاه‌های تحت پوشش سازمان و کمک غیرنقدی به مبلغ 25 میلیون ریال به آسیب دیگان سیل کمک کرده اند.

وی با اشاره به حمایت بانک رفاه کارگران، و توسعه تعاون به سیل زدگان گفت: بانک رفاه کارگران 525 میلیون ریال و بانک توسعه تعاون نیز 400 میلیون ریال به مردم سیل زده کمک کردند.

شیرخانی در خصوص اقدامات بهزیستی استان نیز افزود: این سازمان به 2 هزار و 185 مددجوی تحت پوشش بهزیستی شهرستان معادل سه ماه مستمری واریز نموده و 100 میلیون ریال کمک بلاعوض نیز به مددجویان پرداخت می شود.

به گفته وی بنیاد برکت نیز 85 میلیون ریال به مددجویان بهزیستی برای تهیه مواد غذایی، توزیع بسته های غذایی بین مددجویان، استقرار تیم های اورژانس اجتماعی و مددکاران طرح محب و بانک قرض الحسنه مهر ایلام 500 میلیون ریال به این سازمان برای کمک به سیل زدگان کمک کرده اند.

شیرخانی گفت: 500 میلیون ریال برای خرید 40 تخته چادر توسط صندوق کارآفرینی امید، 50 میلیون ریال برای کمک به مددجویان بهزیستی و استقرار تیم های فنی در راستای تعمیرات، لوله کشی، برق کشی، گاز و اسکان توسط فنی و حرفه ای و اختصاص یک روز حقوق فروردین ماه کارکنان برای حمایت از بیمه شدگان توسط صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان صورت گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار