فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش و پیگیری پلیس، ریش سفیدان و معتمدان محلی، قاتل 16 ساله فراری در کمتر از 24 ساعت خود را به پلیس ملکشاهی معرفی کرد.
کد خبر: ۷۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 25 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری  گفت: در پی تماس تلفنی شب گذشته با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان ملکشاهی، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع اعزام و مشخص شد جوان 23 ساله ای به وسیله سلاح گرم به قتل رسیده است.

وی افزود: در بررسی بیشتر و تحقیقات اولیه از شاهدان عینی مشخص شد بدلیل اختلافات شخصی قاتل 16 ساله دست به چنین کاری زده است.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه قاتل پس از به قتل رساندن این جوان متواری شده بود، تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه اکیپ های ویژه ای از پلیس آگاهی استان، شهرستان و همچنین سایر قسمت های انتظامی استان با همکاری بزرگان و ریش سفیدان تلاش های خود را در جهت دستگیری و یا معرفی فرد قاتل آغاز کردند.

سردار یاری با اشاره به اینکه اسلحه قاتل کشف و صاحب آن نیز دستگیر شده است، بیان کرد: با تلاش و پیگیری نیروهای انتظامی استان، وساطت ریش سفیدان و معتمدان محلی، قاتل 16ساله صبح امروز خود را به پلیس شهرستان ملکشاهی معرفی کرد.

سردار یاری با اشاره به اینکه پرونده این قتل در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و به عرض مرجع قضائی رسیده، اظهار داشت: تحقیقات گسترده پلیس برای بررسی جوانب این پرونده در حال انجام است و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی می شود.

وی یادآور شد: خویشتن داری، صبر و حوصله و همچنین استفاده از تجربیات و ظرفیت ریش سفیدان می تواند از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار