در پی هشدار هواشناسی،
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: دستگاه های خدمات رسانی ایلام به دلیل هشدارهای هواشناسی در حالت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۷۲۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 24 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام،احمد کرمی اظهار داشت: بنا بر اعلام کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی پرقدرتی وارد سطح استان شده و تا اواسط روز سه شنبه همه مناطق سطح استان به خصوص شهرستان‌های جنوب استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: شدت این سامانه بسیار بالا است، لذا از همه مردم استان و مهمانان نوروزی درخواست داریم قبل از هر گونه حرکت در مسیرها اطلاعات هواشناسی را پیگیری و توصیه‌های پلیس را مدنظر قرار دهند.

کرمی عنوان کرد: با توجه به این که شدت این بارش‌ها بسیار بالا و همراه با وزش باد شدید بوده از هموطنانی که به رسم عادت هر ساله در دامن طبیعت چادر می‌زنند درخواست داریم از امروز چادرهای خود را جمع کرده و بعد از خروج این سامانه مجدداً به دامن طبیعت بازگردند.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: شدت این سامانه به حدی است که آبگرفتگی سطح معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها و خطر صاعقه در ارتفاعات و لغزندگی سطح جاده در مناطق کوهستانی وجود دارد.

وی تصریح کرد: بارش برف در نقاط کوهستانی و بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست، همچنین این سامانه همراه با وزش باد شدید است لذا درخواست داریم مردم آمادگی کامل در این راستا را داشته باشند.

کرمی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های امداد رسانی و سازمان‌های مربوطه در سطح تمامی شهرستان‌ها در حال آماده باش هستند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار