فرماندار دهلران گفت: شهرستان دهلران دارای ۴۰۰ اثر تاریخی و طبیعی است.
کد خبر: ۷۲۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 23 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام،مجید عسگری اظهار داشت: شهرستان مرزی دهلران به دلیل وجود آثار باستانی تاریخی، چشم اندازها و جاذبه‌های طبیعی، اماکن زیارتی، تفریحی و طبیعتی بکر و سرسبز با مردمانی خونگرم و مهمان نواز به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری استان ایلام همواره موردتوجه گردشگران و مسافران داشته است.

وی افزود: این شهرستان کهن یکی از مناطق غنی استان ایلام و کشور از لحاظ داشتن آثار متعدد تاریخی باستانی و فرهنگی نیز محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این شهرستان دارای بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی فرهنگی و مذهبی است که سالانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و طبیعت سرسبز آن دیدن می‌کنند.

عسگری عنوان کرد: تمهیدات لازم برای پذیرای از مسافرین نوروزی در این شهرستان اندیشیده شده به طوری که ظرفیت پذیرش و استقرار مهمانان در شهرستان به حدود سه هزار نفر در شب رسیده است.

وی افزود: این اقامت شامل مهمان سرای ادارات، هتل‌ها، و زائر سراهای امامزاده‌ها و همچنین مدارس و محل‌های اسکان فرهنگیان در حوزه شهرستان در تمام مناطق است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی سال ۹۸ بیش از ۵۰۰ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور و مسافرین نوروزی این شهرستان دیدن کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار