رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای خدمت رسانی بیشتر علاوه بر همه مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی استان، 9 درمانگاه خصوصی نیز فعال است.
کد خبر: ۷۲۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 22 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر کریم همتی اظهار داشت: این مراکز شامل درمانگاه شماره 2 تامین اجتماعی، شفا، شهدا، بقیه الله، فرهنگیان، خورشید، پارس، نور و آریا است که در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه هشت آزمایشگاه نیز در تعطیلات نوروز فعالیت دارند، افزود: آزمایشگاه دکتر صبور، دکتر ارم، درمانگاه تامین اجتماعی، درمانگاه شهدا و آزمایشگاه بیمارستان شهدا از پنجم تا یازدهم فروردین ماه جاری و آزمایشگاه های درمانگاه خورشید، آزمایشگاه بیمارستان کوثر و بیمارستان قائم از 29 اسفند سال گذشته تا 16 فروردین به مردم خدمت رسانی می کنند.

همتی با اشاره به فعالیت سه مرکز تصویربرداری در ایلام، گفت: مرکز تصویربرداری کسری بصورت تمام وقت برای سی تی اسکن و ام ار آی، مرکز تصویربرداری شهدا تمام روزهای غیر تعطیل و مرکز تصویربرداری بقیه الله تمام روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی یادآور شد: پنج کلینیک دندانپزشکی ایلامیان، مروارید، لبخند، را و خورشید نیز در مرکز استان بصورت کشیک تا آخر تعطیلات نوروزی خدمت رسانی می کنند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار