برای نخستین بار در ایلام؛
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از پرداخت یارانه به پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی این استان برای نخستین بار در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 21 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛یونس قیطانی اظهار کرد: به تازگی یارانه از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چهار پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی دارای شرایط این استان با سرانه 50 میلیون ریال واریز شده است.

وی ادامه داد: رایزنی برای پرداخت یارانه به کلیه 41 پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی در این استان برای سال آینده انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال 27 رسانه جدید در این استان مجوز فعالیت دریافت و به جمع مراکز خبری این استان پیوستند گفت: این رسانه ها شامل پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی، خبرگزاری و نشریه هستند.

وی ادامه داد: با احتساب مجوزهای صادره اکنون 89 رسانه مکتوب و الکترونیک شامل هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، فصلنامه، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی و رسانه های الکترونیک غیر برخط، بیش از 90 دفتر نمایندگی نشریات سراسری، 16 دفتر نمایندگی خبرگزاری در این استان مشغول فعالیت هستند .

وی تعداد فعالان حوزه رسانه شامل خبرنگار، روزنامه نگار، سردبیر، عکاس، صفحه آرا و غیره را حدود 200 نفر در استان عنوان کرد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، بزرگداشت روز خبرنگار، برگزاری سوگواره اربعین در آیینه رسانه ها، و تقدیر از خبرنگاران به مناسبت های مختلف را از جمله حمایتهای این اداره کل از اصحاب رسانه این استان برشمرد.

وی اظهار کرد: همچنین در سال جاری 230 تن کاغذ حمایتی به نشریات استان ایلام تعلق گرفته است./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار