کد خبر: ۷۲۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 20 March 2019

استاندارایلام در پیامی میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، « قاسم سلیمانی دشتکی» در پیامی به شرح زیر میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را به تمامی پدران و مردم شریف استان ایلام تبریک گفت .

13» رجب در تاریخ اسلام میلاد کسی است که مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت شناخته می شود. میلاد مولود کعبه، امامی که با سلوک و رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخت. بزرگ مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا به رستگاری رسید .

به راستی که امام علی (ع) همای رحمت و سعادت و آیت خدا بر زمین است. او یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی بر این کره خاکی بود .

بدون تردید حضرت علی(ع) نمونه کامل انسان الهی، الگوی تربیتی اسلام و تبلور عینی تفکر توحیدی است. عدالت، مردم داری، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقیقت و حقوق تک تک آحاد جامعه، از یادگارهای ماندگار علم و عمل به سیره آن امام عزیز است .

اینجانب سالروز ولادت باسعادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز "پدر" مزین گشته را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و بزرگ استان ایلام و پدران این دیار صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است با استعانت از خداوند متعال، در این ایام پربرکت، کردار و منش آن امام همام سرلوحه کار و زندگی همگان قرار گیرد و با توجه به ضرورت های امروز جامعه، با مفاهیم عمیق اخلاقی و انسانی امیرمومنان، امیر خوبی ها و مهربانی ها مأنوس و همراه شویم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار