کد خبر: ۷۲۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 20 March 2019

دزدان چراغ‌های زینتی جلوی خانه‌های منطقه قلهک با تیراندازی پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ محمد قدیمی رییس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اعلام این خبر به رکنا گفت: از چندی قبل اهالی منطقه قلهک در خصوص سرقت چراغ‌های زینتی نصب شده در جلوی خانه‌هایشان شکایت کردند که دستگیری متهمان در دستور کار تیم‌های گشت کلانتری قرار گرفت.

عجیب ترین دزدی در قلهک تهران +عکس

سرهنگ قدیمی گفت: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ تیره رنگ با دو نفر سرنشین سرقت‌ها را در ساعات پایانی شب انجام می‌دهند که مشخصات بدست آمده در اختیار واحد‌های گشتی کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: تجسس‌ها ادامه داشت تا اینکه شامگاه دوشنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری خودروی دزدان از سوی تیم گشت پلیسی در منطقه قلهک مشاهده شد که دزدان با دیدن ماموران به خیابان شریعتی و به سمت بزرگراه صدر پا به فرار گذاشتند.

رییس کلانتری ۱۲۴ قلهک گفت: ماموران به سرعت دست به کار شده و در حالیکه دزدان به دستور ایست پلیس توجه نمی‌کردند ماموران اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی سارقان کردند و پس از توقف خودروی متهمان در عملیات ویژه ۲ سارق جوان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی دزدان ۴۰ چراغ زینتی سرقتی به دست آوردند.

سرهنگ محمد قدیمی افزود: با توجه به اینکه سارقان با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در محدوده قلهک اعتراف کردند با دعوت از شکات اموال مسروقه شناسایی گردید و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و سارقان برای رسیدگی به مرجع قضایی معرفی شدند./ع

رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار