فراخوان پنجمین جشنواره استانی« نماز و رسانه» منتشر شد و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را تا 20 اردیبهشت 98 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۷۲۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 20 March 2019

به گزارش تابناک ایلام، متن کامل  فراخوان به این شرح است:

با استعانت از الطاف الهی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، ستاد اقامه نماز استان ایلام، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان، ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام، پنجمین جشنواره رسانه و نماز را در راستای نیل به اهداف مبتنی بر فرهنگ غنی دین مبین اسلام و توسعه و ترویج فرهنگ نماز چهارمین جشنواره نماز و رسانه را برگزار می‌کند .

محورهای جشنواره :

1- خبر 2- گزارش 3- مقاله 4- عکس 5- مصاحبه 6- فضای مجازی

موضوعات جشنواره :

نماز اول وقت، نماز جماعت، نماز و حمایت از کالای ایران - نماز، فرهنگ اسلامی و دینی- ترویج فرهنگ نماز- مسجد و نماز- رسانه و ترویج فرهنگ نماز- نماز و سیاست- نماز، علم و تحصیل - نماز و معنویت – نماز و اقتصاد مقاومتی- نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر- نماز و فضای مجازی

موضوع ویژه جشنواره :

نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی

اهداف جشنواره :

ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز است .

شرایط شرکت و پذیرش آثار در جشنواره :

هر فرد می‌تواند 3 اثر را با مشخصات کامل خود و به همراه معرفی‌نامه از نشریه و یا دفتر سرپرستی روزنامه و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی را در قالب‌های ذکرشده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند .

آثار ارسالی صرفاً باید در موضوع جشنواره باشد .

شرکت در یک بخش از جشنواره مجاز است .

آثار ارسالی باید از 20 اردیبهشت ماه سال 1397 تا 20 اردیبهشت ماه سال 1398 در نشریات، خبرگزاری‌ها و یا سایت‌های خبری منتشرشده باشد .

مهلت ارسال آثار :

آخرین‌مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 20 اردیبهشت سال 1398 می‌باشد .

جوایز جشنواره :

به نفرات برگزیده بر اساس رأی هیئت‌داوران و با در نظر گرفتن موضوعات و محورهای جشنواره، جوایز نفیسی در مراسمی با حضور مسئولان استان اهدا خواهد شد .

دبیرخانه جشنواره :

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 20 اردیبهشت ما 1398 به دبیرخانه این جشنواره واقع در ایلام، انتهای خیابان پیروزی– مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام طبقه دوم- خبرگزاری شبستان دفتر ایلام و یا به رایانامه shabestan.ilam@gmail.com ارسال کنند و یا جهت کسب اطاعات بیشتر با شماره تلفن 32220207 تماس حاصل کنند /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار