فرمانده انتظامی ایذه عنوان کرد
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: به منظور آسایش اجتماعی و کاستن از خطرات مجروحیت شهروندان در چهارشنبه‌سوری، با تولید کنندگان و فروشندگان مواد محترقه برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ 19 March 2019

سرهنگ‌ حجت سفید پوست اظهار کرد: پلیس بهار امسال با شعار نشاط بهاری منظم و قانون‌مداری به استقبال نوروز خواهد رفت و ما نیز به دنبال امنیت بهتر و مطلوب‌تر در شهرستان در سال جدید خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن جشن پایان سال و چهارشنبه‌سوری احتمال دارد برخی از افراد هنجارشکن که توان کنترل هیجان خود را ندارند باعث ایجاد خطر و مشکلات برای شهروندان و خانواده‌ها شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه به هیچ‌وجه پلیس با شاد بودن و شادی کردن مردم مشکلی ندارد بیان کرد: با توجه به اهمیت سلامتی و امنیت شهروندان با کسانی که در این جشن‌ها برای شهروندان ایجاد خطر و مشکل کنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

سفیدپوست با تاکید بر اینکه افراد خطرساز و اخلال‌گر نظم عمومی بازداشت و برای طی روال قانونی مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد گفت: نظم عمومی برای پلیس جز اصلی‌ترین اولویت‌ها است و افرادی که در طول ایام نوروز اقدام به اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت کنند با برخورد قانونی مواجه می‌شوند و رانندگانی که با خودرو این کار را انجام دهند خودروی آنها تا پایان تعطیلات توقیف خواهند شد.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه سوری و ۲۸ اسفند در بلوار کمربندی زاگرس محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد ادامه داد: از ساعت ۱۷ الی ۲۴ این روز برای برگزاری یک چهارشنبه سوری بدون حادثه این محدودیت اعمال می‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه اخبار هنجار‌شکنانه را به پلیس ۱۱۰ یا شماره تلفن ۰۶۱۴۳۶۵۳۳۷۰گزارش دهند.

سفیدپوست در پایان با بیان اینکه در روزهای اخیر حدود ۷ هزار مواد محترقه توسط پلیس در شهرستان ایذه کشف و ضبط شد افزود: پلیس با سازندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه در چهارشنبه سوری برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: چهارشنبه سوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار