استخر بوندی ۱۵ دقیقه با سیدنی فاصله و در ساحل جنوب شرقی استرالیا قرار دارد. این استخر عمومی ۵۰ متری آب شور بیش از یک قرن قدمت دارد و شامل یک ساحل کوچک، کافه و استخر کودکان می‌شود.
کد خبر: ۷۲۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 19 March 2019

در این مطلب زیبا ترین استخرهای طبیعی جهان را می‌بینید که آرزو می‌کنید‌ ای کاش آنجا بودید. اگر عاشق ماجراجویی هستید به این استخر‌های هیجان انگیز سر بزنید.

استخر شیطان

زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)
 

آبشار ویکتوریا در جنوب شرقی آفریقا بیش از دو برابر آبشار نیاگارا ارتفاع دارد، ارتفاع این آبشار حدود ۱۱۰ متر و عرض آن ۱۷۰۰ متر است. اما بالای صخره‌های آبشار در ماه‌های سپتامبر تا دسامبر که آب به کمترین عمق خود می‌رسد، یک استخر فوق العاده برای شناگران شجاع است. در استخر شیطان شدت جریان آب کم است اما اگر چند متر جلوتر بروید می‌توانید منظره خیره کننده سقوط آب را ببینید.
 
 

استخر چشمه‌های بارتون

زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)
 
 
استخر چشمه‌های بارتون از آب شیرین چشمه‌های زیرزمینی تغذیه می‌شود که قبلا در مراسم مذهبی قبیله بومی آمریکایی تونکاوا استفاده می‌شده است. این استخر در آستین، تگزاس قرار داشته و ۱.۲ هکتار مساحت دارد و دمای آن در تمام طول سال حدود ۶۸ درجه سانتیگراد است. از اواسط مارس تا اواخر سپتامر اجازه شنا در این استخر با ۶ متر عمق داده می‌شود. هزینه ورودی آن برای ساکنان منطقه ۳ دلار و برای سایرین ۸ دلار است.
 
 

استخر عمومی بوندی آیس‌برگ

زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)
 

استخر بوندی ۱۵ دقیقه با سیدنی فاصله و در ساحل جنوب شرقی استرالیا قرار دارد. این استخر عمومی ۵۰ متری آب شور بیش از یک قرن قدمت دارد و شامل یک ساحل کوچک، کافه و استخر کودکان می‌شود. لازم به ذکر نیست که امواج قدرتمند گاه و بی گاه این استخر را در هم می‌شکنند. هزینه ورودی برای بزرگسالان ۷ و برای کودکان ۵ دلار است.
 
 

پارک ملی هات اسپرینگز

زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)
 

پارک ملی هات اسپرینگز در هات اسپرینگز، آرکانزاس قرار داد و توسط رئیس جمهور اندرو جکسون در سال ۱۸۳۲ به عنوان یک منطقه ویژه تعیین شد که بیش از یک قرن است مردم برای آرامش و درمان به آن مراجعه می‌کنند.
 
 

تالاب آبی دودو

زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)
 

آیا شنا کردن در یک استخر ۳۰ متری با آب آنقدر زلال که با سایه آبی کبالتی می‌درخشد برایتان مثل بهشت است؟ پس باید از این تالاب دیدن کنید. تالاب آبی دودو در ساحل شمال شرقی جمهوری دومینیکن واقع شده است. این تالاب شامل غار‌های زیرزمینی هم می‌شود که آن را یک مقصد غواصی محبوب کرده است.
 
 

سنوت ایک کیل

 
زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)

صدها استخر شنای طبیعی به نام سنوت، شبه جزیره یوکاتان در مکزیک را پوشانده، اما ایک کیل زیباترین سنوت است که آب‌های آبی و زلال آن با درختان مو و جنگل‌های آرام و زیبا احاطه شده است.
 
 

آبشار هاواسو

زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)
 

این آبشار‌های زیبا و چشمگیر با آب‌ سبز-آبی در دره هاواسو در آریزونا قرار دارد. این آبشار تماشایی هر سال هزاران بازدیدکننده را به خود جلب می‌کند.
 
 

گودال سوآ اوشن

 
زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)
 
فوران‌های آتشفشانی در جزیره اپولو در ساموآ این گودال زمردین خیره کننده را خلق کرده است. معنای لغوی گودال سوآ اوشن «گوالی بزرگ برای شنا کردن» است. این استخر طبیعی در عمق ۳۰ متری قرار دارد و بازدیدکنندگان با پایین رفتن از یک نربان چوبی بلند می‌توانند به این آب‌های آرام زلال برسند.
 
 

استخر کوئین

 
زیباترین استخر‌های طبیعی جهان (+عکس)

استخر کوئین یک جاذبه تابستانی پرطرفدار در هاوایی است. آب شور خنک از اقیانوس آرام روی صخره‌های گدازه‌ای جریان می‌یابد تا چنین استخر طبیعی زیبایی با ماهی‌های مختلف ایجاد کند.
 
برترین ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار