فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 19 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری اظهار داشت: چهارشنبه سوری یک سنت دیرینه‌ای است که از قبل بوده و خواهد بود، هر ساله در این راستا تمهیدات بسیار خوبی توسط پلیس اتخاذ می‌شود اما در کنار آن شاهد حوادث بسیار تلخ و دلخراشی هستیم.

وی افزود: از مردم استان استدعا داریم چهارشنبه سوری را به تبدیل به چهارشنبه سوزی نکنند، انتظار داریم که خانواده‌ها و والدین جوانان و نوجوانان را در این خصوص توجیه کنند.

وی تصریح کرد: قریب به ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در استان طی چند روز اخیر کشف شده که این در مجموعه استان ایلام بسیار خطرناک است.

یاری عنوان کرد: نقاطی برای شادی جوانان در منطقه چغاسبز و هم در منطقه بانگنجاب در نظر گرفته شده است، لذا انتظار داریم که جوانان به مواد محترقه خطرناک تحت هیچ شرایطی دست نزنند.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: تمهیدات لازم از سوی پلیس استان برای پیشگیری از حوادث در استان اندیشیده شده اما انتظار داریم که هم استانی‌ها با ما در این راستا همکاری لازم را داشته باشند که ما شاهد یک حادثه دلخراش در سطح استان ایلام نباشیم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته مورد حادی در سطح استان در این زمینه نداشتیم، اما در سطح کشور حوادث بسیاری بوده که امسال نیز با مدیریت و تمهیدات خوبی که وجود دارد حادثه ایجاد نخواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار