متاسفانه مسئولان میراث فرهنگی استان که متولی گردشگری واز طرفی ساماندهی وبرنامه ریزی در خصوص اماکن گردشگری؛ ودبیر ستاد خدمات سفر را عهده دار هستند تا به امروز هیچ گونه تلاشی برای به سرانجام رساندن روشنایی این مسیر که در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم گردشگران  است اقدامی عملی انجام نداده است واگر هم اقدامی انجام داده است تا کنون مثمر ثمر نبوده است !
کد خبر: ۷۲۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 18 March 2019

تابناک ایلام  مجتبی کاور :: گردشگری امروزه یکی از مهترین شاخص های اقتصادی است چراکه نقش بسیار مهمی در بحث رشد اقتصادی هر کشور ومنطقه دارد بدون شک استان ایلام یکی از استانهای مهم کشور در بحث گردشگری است چرا که وجود آثارواماکن تاریخی ومذهبی واز طرفی ظرفیت های خدادادی  آن می تواند رشد وتوسعه اقتصادی بسیار مهمی در استان باتوجه به هم مرز بودن به کشور عراق فراهم کند .

یک ماه پیش پایگاه اطلاع رسانی تابناک با انتشار یاداشت افتتاح فرمالیته برای بقا در مدیریت / آقای استاندار آمار و اطلاعات برخی از مدیران را باور نکنید (اینجا) در خصوص روشنایی مسیر آبگرم دهلران  منتشر کرد که میراث فرهنگی استان با انتشار جوابیه در فضای مجازی ! تلاش کرد افکار عمومی را در خصوص این یادداشت  قانع کند  که بخشی از آن جوابیه که در فضای مجازی منتشر کردند بدون دخل تصرف به شرح ذیل می باشد .

(سیستم روشنایی مسیر چشمه های آبگرم دهلران از لحاظ فنی مشکلی نداشته و موضوع اصلی در مورد انشعاب می باشد که اداره برق شهرستان جزء وظایف میراث فرهنگی دانسته ولی همانگونه که استحضار دارید معابر عمومی مربوط به اداره شهرداری یا خود اداره برق می باشد که می توان گفت میراث فرهنگی هیچگونه تعهدی در قبال این موضوع ندارد .)

این چند پارگراف بالا  تنها بخش اندکی از جوابیه فضای مجازی اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام در خصوص روشنایی مسیر 4کیلیومتری آبگرم دهلران بود که در واکنش به یادداشت تابناک منتشر کرد ولی گویا باگذشت یک ماه از همان افتتاح فرمالیته قرار نیست که مشکل روشنایی این مسیر حل شود که این امر نشان از عدم مدیریت واز طرفی بی اهمیتی مدیران استانی وشهرستانی به خواست عمومی شهروندان وگردشگران در خصوص روشنایی معابراین مسیر  است !

متاسفانه مسئولان میراث فرهنگی استان که متولی گردشگری واز طرفی ساماندهی وبرنامه ریزی در خصوص اماکن گردشگری؛ ودبیر ستاد خدمات سفر را عهده دار هستند تا به امروز هیچ گونه تلاشی برای به سرانجام رساندن روشنایی این مسیر که در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم گردشگران  است اقدامی عملی انجام نداده است واگر هم اقدامی انجام داده است تا کنون مثمر ثمر نبوده است !

متاسفانه برخی از مسئولان استانی ومدیران کل تنها با ارسال چند عکس در ژست های مختلف وسخنرانی های بی اثر و؛ وعده های بی عمل خود تنها به دنبال دیده شدن در فضای مجازی هستند واگر تنها بخش اندکی از وعده های آنها که در محافل عمومی وجلسات مطرح  می کنند محقق می شد الان استان ایلام به جای محروم بودن به گلستان تبدیل می شد !

حال این سئوال برای افکار عمومی پیش خواهد آمد اگر روشنایی مسیر آبگرم دهلران مربوط به شهرداری ، یا ادراه برق است چرا میراث فرهنگی قبل از اجرای این پروژه و هنگام طرح مطالعاتی به موضوع انشعاب آن توجه ، وبین دستگاه ها تفاهم نامه در این خصوص ردبدل نکرده است ؟ که این چنین پول بیت المال را بدون بهره مندی شهروندان هزینه کند ؟

متاسفانه ابقا برخی از مدیران کل در استان وعدم تغیر مدیریت سبب شده که ادارت استان دچار روزمرگی شوند وتنها بازنده این موضوع توسعه استان ومردم هستند چرا که برخی از مدیران تنها با وعده های بدون پشتوانه خود در راستای توسعه استان با شعار وتبلیغات در فضای مجازی در تلاش هستند تا رضایت استاندار را برای بقای خود در عرصه مدیریت  تمدید کنند وتا به امروز نیز موفق بودند ؟!

آقای استاندار !بدون شک شما به عنوان نماینده عالی دولت در استان ایلام که همیشه حرف برای گفتن دارید ! در راستای توسعه استان برخی مدیران که عملکرد مناسبی ندارند راکنار بزنید تا ادارات از روزمرگی خارج شوند .

آقای سلیمانی دشتکی ! وقتی که خبرنگار از طریق سامانه 111که راه ارتباطی با مدیر شما است برای معرفی ظرفیت ها وپتانسیل های استان تلفنی درخواست می کند تا آنها را در سطح ملی به تصویر بکشد ومدیر ابقا شده شما تنها وعده می دهد، چطور این  مدیر می تواند نقش موثری در راستای توسعه این استان وبرنامه های دولت داشته باشد ؟ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

آقای استاندار ! باتوجه به اینکه در ایام نوروز چشمه های آبگرم ، غار غفاش وچشمه قیر دهلران تنها مکان وتفرجگاه گردشگران ،مهانان نوروزی وشهروندان دهلران است انتظار است جنابعالی وفرماندار دهلران به صورت ویژه در خصوص روشنایی معابر این مسیر ورد پیدا کنید تا ابتدایی ترین خواسته مردم این شهرستان محقق شود چرا که مدیران شما ناتوان تر از آن هستند که شما به فکر توسعه وآبادانی در بحث گردشگری هستید !

لازم به ذکر است که نام خبرنگار ورسانه که در خواست مصاحبه با یکی از مدیران کل استان داشته است  نزد تابناک محفوظ می باشد.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار