مدیر فرودگاه شهدای ایلام خبر داد:
مدیر فرودگاه شهدای ایلام از آمادگی فرودگاه شهدای ایلام برای برقراری ۱۴۰ پرواز در هفته طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 18 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علی متانت اظهار داشت: در روزهای پایانی سال علاوه بر جابجایی هوایی مسافران، زائران ایرانی و عراقی نیز به صورت هوایی به اماکن سیاحتی و زیارتی مشرف می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و تردد مسافران و زائرین به سمت عتبات و دیگر شهرها زیاد می‌شود، در صورتی که تقاضا برای افزایش پروازها بیشتر باشد این آمادگی را داریم پرواز فوق العاده برای ایام نوروز داشته باشیم.

متانت عنوان کرد: نرخ بلیط‌ها با توجه به اینکه در حال حاضر سه ایرلاین را در فرودگاه شهدای ایلام فعالیت می‌کنند، شناور است و می‌توان گفت که نسبت به سال‌های گذشته نرخ بلیط در فرودگاه شهدای ایلام کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز تا ۲۹ اسفندماه حجم تردد مسافران به اوج خود می‌رسد، در حال حاضر هفتگی بین ۶۵ تا ۷۰ پرواز در فرودگاه شهدای ایلام نشست و برخواست می‌کنند این آمادگی را داریم که به ۱۴۰ پرواز افزایش پیدا کند.

وی گفت: هر چند استفاده از ناوگان حمل و نقل هوایی می‌تواند به کاهش ترافیک جاده‌ای منجر شود، اما یادمان باشد که شرکت‌های هواپیمایی نیز در این ایام به مسافران خدمات بهتر و مناسب‌تری ارائه دهند./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار