مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: فعالیت شعب تعزیرات حکومتی در استان ایلام طی ایام نوروز بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۷۲۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 15 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام،نعمت الله بیرانوند اظهار داشت: به منظور رسیدگی فوری قاطع و بازدارنده با تخلفات صنفی، شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام از تاریخ هفتم اسفند ۹۷ تا شانزدهم فروردین ۹۸ فعالیت خود را در قالب کشیک پایان سال و نوروز تشدید کرده است.

وی ادامه داد: این شعب در روزهای عادی خدمت و پس از پایان ساعت اداری مجدداً از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ نیز ادامه خدمت می‌دهند.

وی در ادامه افزود: ایام تعطیل آخر هفته و نیز ایام تعطیلات نوروز نیز این شعب از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ عصر آماده دریافت شکایات مردمی هستند.

بیرانوند از آمادگی کامل شعب بر نظارت بازار خبر داد و گفت: به محض درخواست سازمان‌ها و ادارات ناظر بر بازار در حضور آنها در محل وقوع تخلف حضور یافته و رسیدگی و صدور حکم و اجرای آن را توأمان صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: لیست عناصر کشیک تعزیرات حکومتی مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به تمام ادارات مرتبط ارسال شده و آمادگی خدمت اعلام شده است که در این راستا ادارات کل صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف، استاندارد، شرکت نفت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی و سایر سازمان‌های مرتبط باید نظارت‌های همه روزه خود را در حوزه صلاحیتی انجام داده و گزارش تخلفات را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان ضمن اینکه از کسبه و اصناف محترم خواست کماکان با رعایت انصاف و نرخ‌های مصوب و درج قیمت و مشتری مداری کمک کنند، ابراز امیدواری کرد که عید نوروز برای همه خانواده‌های هم استانی تبدیل به خاطره‌ای خوش شود.

وی افزود: راه‌های ارتباطی مردم با اداره کل تعزیرات حکومتی استان سامانه‌های ۱۳۵ و ۱۲۴ و شماره تلفن ۳۲۲۲۷۴۰۲ است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار